عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قالیباف تا کنون زیاد دیکته نوشته و در تمامی مراحل نیز موفق بوده است، ابراز داشت: هر کدام از مدیرانی که هم اکنون مدعی هستند به اندازه قالیباف دیکته نوشته‌اند، در شرایط فعلی قادر به ادامه کار نبودند؛ اما در مقابل قالیباف نه تنها قادر به ادامه کار بود، بلکه از سایر مدیران یک سر گردن بالا‌تر ظاهر شده است.

عزت الله یوسفیان ملا، عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با ایلنا با اشاره به ضرورت عقلانیت، خردورزی و کارآمدی در دوره آتی ریاست جمهوری، ابراز داشت: قانون اساسی به خوبی تمامی شرایط مناسب برای ریاست جمهور را تعیین کرده است؛ بر این اساس رئیس جمهور باید مدیر و مدبر، معتقد به ولایت فقیه، ملتزم به نظام جمهوری اسلامی و قانون مدار باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به شرایط مناسب دکتر قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم، از میان تمامی کاندیداهایی که حضور آن‌ها در انتخابات جدی و روشن است، قالیباف از تمامی افراد مسلط‌تر، قوی‌تر، دارای مدیریت بالا‌تر و چهره‌ای امتحان پس داده است

یوسفیان ملا ضمن انتقاد از گسترش فضای بد اخلاقی سیاسی، ابراز داشت: بر اساس ضرب المثل معروف دیکته نانوشته غلط ندارد؛ اما قالیباف چهره‌ای است که تا کنون زیاد دیکته نوشته و در همه مراحل نیز موفق بوده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: هر کدام از مدیرانی که هم اکنون مدعی هستند به اندازه قالیباف خدمات اجرایی داشته و دیکته نوشته‌اند، در شرایط فعلی قادر به ادامه کار نبودند؛ اما در مقابل قالیباف نه تنها قادر به ادامه کار بود، بلکه از سایر مدیران یک سر گردن بالا‌تر ظاهر شده است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرد: بسیاری از افرادی که هم اکنون در معرض کاندیداتوری هستند در حد عضو کابینه و یا وزیر قالیباف هم نیستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به سلامت اداری در سیستم مدیریت شهرداری تهران در طول هشت سال گذشته، ابراز داشت: با وجود سابقه ۲۷ ساله در قضاوت، دادستانی و ریاست دادگستری باید عنوان کنم که بهترین و پاک‌ترین شهرداری در طول تاریخ شهرداری ایران، چه در تهران و چه در سایر شهرستان‌ها را در دوره دکتر قالیباف داشته‌ایم.

یوسفیان ملا در پایان با تاکید بر اینکه در هیچ زمانی سلامت سیستم شهرداری تهران در اندازه فعلی نبوده است، عنوان کرد: قالیباف ارتباط مردم با شهرداری تهران را به نحوی ارتقا داد که هم اکنون سیستم شهرداری تهران و ارتباطات مردمی تا حدود بسیار بالایی از بروز رشوه، ارتشاء و سوء جریان جلوگیری کرده است.

8 thoughts on “یوسفیان ملا :کاندیداهای فعلی در حد عضو کابینه قالیباف نیستند”
  1. جناب اقای یوسفیان احسنت که نماینده آمل هستی ..
    اواخر فروردین که قراراه آقای قالیباف به آمل بیاد می بینی چقدر جمعیت جمع بشه

  2. نماینده شهر آمل راست میگن، آقای قالیباف امتحان خودشو به درستی پس داده؛ قالیباف از جمله افرادی بود که خیلی دیر فهمید سال 88 فتنه‌ای رخ داده…

  3. شما ببین جبهه پایداری و رجا نیوز چی میگن بعد نظرشون رو منتشر کن

  4. نظر من این دکتر شما عجله نکن شاید بهتر باشه ببینی شاید نامزد موجه تری بیاد .

  5. خوب دکتر هم حق داره نظرشو بده
    ان شاء الله ایشون صلاح میدونن که زودتر از همه موضع گیری کنند و این جبهه رو بگیرند و دیگر کاندیداها رو به حساب نیارند ، البته آقای قالیباف توی ماجرای فتنه که واقعاً ترکونده بودن .

  6. هرکجاباشیم بایاد امام وشهدا،اوامر امام خامنه ای رابه جان خریداریم و مغرور به آنیم که تربیت یافته گان مدرسه عشقیم.
    ملت بابصیرت ایران اسلامی باطبعیت از فرامین ولی امر مسلمین ومراجع عظام تقلیدهمچون 22بهمن 57،درانتخابات حضور می یابد ویکبار دیگر سند پایداری وبصیرت راباانتخابی درست امضاءمینمایند و بدخواهان کج اندیش هوشیار باشند حزب الله سازشگر نیست وتاآخر تاسرحدجانبازی وشهادت درحفظ انقلاب تلاش می کندتاشرمنده امام(ره)وشهداءنشود

  7. واقعا سطح فکری_سیاسی یوسفیان پایین هست که قالیباف رو بهترین می دونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *