29 thoughts on “محسن رضایی در آمل / عکس”
  1. به محسن رضایی توصیه میکنم پس از دست دادن با استاد اجدانی حتما انگشت هایش را بشمارد

  2. رضایی جمع کن برو …
    اقا من نمی خوام طرفداری کسی را بکنم
    نماینده اقای قالیباف اومد آمل تو تالار سیامک 300 نفر اومدن
    خودش می امد چی میشد ..
    حالا میزبانان اقای رضایی را نگاه کنین ..
    هراز نیوز تو هم از شیطونی بدن نمی یاد ..
    ولی در تعجبم اجودانی جرا اونجا بود ..
    مرد شماره یک آمل هم ریشش را زده بود وتو جلسه بود ..
    اقای هراز نیوز جان من چرا کسی عکس جمعیت را نراشت فقط شما گذاشتی ..

  3. این جمعیت یعنی نه به اقای رضایی
    می ترسم بقیه را بگم
    اخه وی پی ان ندارم وبا خط معلوی تو اینتر نتم

  4. با سلام شخص محسن رضایی از اجدانی برای حضور در این مراسم دعوت به عمل اورده.

  5. حضوراجداني دراين جمع مصداق انشعري است كه ميگويد:هرگزحضورحاضرغايب شبنيده اي من درميان جمع ودلم جاي ديگراست.

  6. نمی خوام بی منطق بگم ولی….
    این آدم حتما چیزی داره که دوران جنگ این همه سرداران شهید بزرگ به افکارش احترام می زاشتن
    درزم ایشون هنوز مورد توجه آقام هست.

  7. نمی خوام بی منطق بگم ولی….
    این آدم حتما چیزی داره که دوران جنگ این همه سرداران شهید بزرگ به افکارش احترام می زاشتن
    درزم ایشون هنوز مورد توجه آقا هست.

  8. البته باید اضافه کرد نه فقط جناب محسن رضایی بلکه همه آدمهایی که شش انگشت باشند هم از دست دادن با آجدانی بترسن هم حتما بعد از دست دادن انگشتانشان را بشمارن جون قطعا یکی از انگشتها کم میشود.

  9. همه از هوشمندی های سیاسی آجدانی در سپهر سیاست و فرهنگ آگاه اند و در همین حال همه نیز او را به صراحت لهجه میشناسن و گاه هم می هراسن. ایشان با همین صراحت همواره نشان داده است بدون وابستگی به هیچ حزب سیاسی دارای تفکری اعتدالی و شفاف و محل توجه هم اصلاح طلبان کشور و هم بسیاری از رهبران اصولگرای کشور است. او هم حضورش و هم عدم حضورش پیام دارد. بعضی ها این پیام را درمی یابند و بعضی ها نه. مهم این است که بیشتر آدمهای عرصه سیاست و فرهنگ ترجیح می دهند به آجدانی نزدیک شوند زیرا حتی اگر انگشتی از آنان در دست دادن با ایشان کم شود را بهتر از این میدانند که ریشه شان قطع شود. این است که مشهور است دوستی با این مورخ و روزنامه نگار پرسود و دشمنی با ایشان پر زیان است.

  10. همه از هوشمندی های سیاسی آجدانی در سپهر سیاست و فرهنگ آگاه اند و در همین حال همه نیز او را به صراحت لهجه میشناسن و گاه هم می هراسن. ایشان با همین صراحت همواره نشان داده است بدون وابستگی به هیچ حزب سیاسی دارای تفکری اعتدالی و شفاف و محل توجه هم اصلاح طلبان کشور و هم بسیاری از رهبران اصولگرای کشور است. او هم حضورش و هم عدم حضورش پیام دارد. بعضی ها این پیام را درمی یابند و بعضی ها نه. مهم این است که بیشتر آدمهای عرصه سیاست و فرهنگ ترجیح می دهند به آجدانی نزدیک شوند زیرا حتی اگر انگشتی از آنان در دست دادن با ایشان کم شود را بهتر از این میدانند که ریشه شان قطع شود. این است که مشهور است دوستی با این مورخ و روزنامه نگار پرسود و دشمنی با ایشان پر زیان است.

  11. من تصورم این است که کامنت کسرا خود آجدانی هست.از این جهت خواسته بحث های کامنتیک این گزارش تصویری رو جز پر بحث ترین های سایت کنه تا حضور اجدانی در این مراسم رو پر رنگ کنه…آقای اجدانی این ترفندها قدیمی شده..آقای کسرا با تو ام

  12. کمپین درخواست از مدیر سایت هراز نیوز برای حذف کامنت هایی در ارتباط با آجدانی گفت:

    ما از مدیر سایت هراز می خواهیم که از این به بعد هر گونه کامنت را که به نوعی بحث آجدانی درش هست را اساسا تایید نکنند که بازی در زمین ایشان هست..در این مورد سانسور و حذف کامنت، عین آزادی و خود دمکراسی هست..چون جلوی اهداف ناآزادمردانی چون آجدانی گرفته می شود بدون شک…
    (کمپین درخواست از مدیر سایت هراز نیوز برای حذف کامنت هایی در ارتباط با آجدانی)

  13. از مدیر سایت می خوام اگه به حاج محسن دسترسی داره ازش بپرسه، این بارم اگه مثل دوره قبل رأیش رو ((حضرات)) خوردن؛ بازهم به خاطر مصالح ( بخوانید منافع) سکوت میکنه؟

  14. استاد آجدانی چه خوشتان بیاید چه نیاید سایه ایشان همه جا هست. چه میشود کرد وقتی که از سایه اش هم میترسید تا جه رسد به خودش.

  15. آجودانی یعنی دلیلی همیشگی برای بحث و نظر و طرح دیدگاههای متفاوت و مختلف و متفاوت. براستی که وی تامل برانگیز است.حضورش به همان اندازه محل توجه است که غیبتش. جایی که نمیشود حدس زد غیبش میزند و جایی که فکرش را نمیکنی حاضر است. راز آلودگی و قابل کشف نبودن از ویژگی های این تاریخ نگار و روزنامه نگاراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *