عضو هیئت مدیره و سخنگوی خانه مطبوعات مازندران گفت: برگزاري جشنواره خانواده رسانه و باز‌های بومی محلی مازندران كه قرار بود جمعه هفته جاري در آمل برگزار شود به دليل بدي آب و هوا به جمعه هفته بعد موكول شد.
جابرمعافی بیان داشت: جشنواره خانواده رسانه و باز‌های بومی محلی مازندران برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود.
وی با اعلام اینکه جشنواره خانواده رسانه مازندران با همکاری هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران و خانه مطبوعات این استان دنبال می‌شود، افزود: این جشنواره در جمعه هفته بعد در جاده قدیم آمل به بابل، پشت شهرک صنعتی بابکان، مجتمع ورزشی کارگران روستای اجبارکلای بخش دشت‌سر شهرستان آمل دنبال می‌شود.
معافی با اعلام اینکه تمامی خبرنگاران عضو خانه مطبوعات مازندران می‌توانند به همراه خانواده‌شان در این جشنواره شرکت کنند، تصریح کرد: به همین منظور به خبرنگاران مازندران پیامکی ارسال شد و افراد متقاضی می‌توانند طی تماس تلفنی و یا مراجعه به خانه مطبوعات مازندران برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کنند.
به گفته عضو هیئت مدیره و سخنگوی خانه مطبوعات مازندران، برای ایجاد نظم بیشتر در این جشنواره برای خبرنگاران مازندرانی کارت دعوت یک تا چهار نفره صادر می‌شود تا به همراه خانواده خود از این رقابت‌های شاد بومی و محلی لذت ببرند.
وي با اشاره به اينكه برگزاري اين جشنواره در فضاي باز مورد تاكيد هيئت‌هاي ورزش‌هاي روستايي و عشايري مازندران بوده است، خاطرنشان كرد: اگرچه بخشي از محل برگزاري اين جشنواره داراي فضاي بسته و سالني است ولي به دليل جنس برنامه‌هاي ورزش‌هاي بومي و محلي، تاكيد مجريان بر اجراي جشنواره در فضاي باز است.
سخنگوي خانه مطبوعات مازندران با اشاره به ضرورت ثبت‌‌نام به‌موقع براي حضور در اين جشنواره اضافه كرد: براي برنامه‌ريزي بهتر اين جشنواره، متقاضيان مي‌توانند تا سه شنبه هفته بعد نسبت به ثبت نام از طريق خانه مطبوعات اقدام كنند.

وي تاكيد كرد: فرصت ايجاد شده براي ثبت‌نام تمديد نمي‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *