5 thoughts on “افتتاح پل رو گذر مرحوم کاظمی دینان در آمل”
  1. شورای محترم شهر و شهردار محترم آمل
    ضمن عرض تشکر و خسته نباشد
    لطفا برای اجرای پرژوه اتصال بلوار فرهنگ شهر به بلوار توکلی هراز هم فکری بکنید.

  2. خودروهایی که مسیرشان از جاده هراز به سمت خیابان نور و بالعکس می باشد حجم ترافیک خیابان های فرعی داخل شهر را برای عبور از آفتاب 24 و 36 افزایش داده و در آینده شاهد مشکلات عبور و مرور خواهیم بود.

  3. چرا یک اسم بهتری انتخاب نکردند؟یه اسم تاریخی چه میدونم اجتماعی؟ها؟این اسم گذاشتن بر روی پل و خیابان یه منطقی داره.همینطور الکی نیست که.من مخلص آقای کاظمی دینان هم هستم ولی واقعا این اسم مناسبی برا پل نیست.شاید این جمله رو بگم، شما کل نظر رو تایید نکنی ولی باور کنید چون این اسم در دهان به راحتی تلفظ نمیشه، رایج نمیشه.مردم خودشون یک اسم عرفی روش میگذارن.مثلا میگن:پلی که تو جاده محمودآباد هست.درواقع توصیفی اش میکن،جمله ای اش میکنن…

  4. ضمن تشکر از همه مسئولان شهرداری بویژه شهردار زحمتکش جناب مهندس امیرسلیمانی، بنده در مسیر این پل هر روز در تردد بوده و هستم و از تلاش شبانه و روزی تمامی دست اندرکاران این پروژه مهم شهری کمال تشکر را داشته و امیدوارم شهر آمل در سازندگی و آبادانی سرآمد و پیشگام تمامی شهرهای استان باشد.
    ضمناً یک سئوال در خصوص ادامه بلور آیت الله هاشم آملی بطرف جاده نور داشتم، آیا این پروژه ادامه دارد و یا متوفف شده است؟

  5. آقاي “يک آملي”. چطور مردم در تهران و هزار جاي ديگر اين کشور مي توانند اسامي سخت تري را به راحتي تلفظ کنند آنوقت به کاظمي دينان که 20سال براي اين شهر زحمت کشيده ( آموزش و پرورش ، سپاه ، مجلس و …) مي رسه تلفظش سخت مي شه؟!! بعنوان مثال بلوار سليم بهرامي درساري. ميرزاي شيرازي و ملاصدرا و صد اسم سخت ديگر در تهران. اصلا چرا راه دور برويم. با اين استدلال شما هيچ جايي را بنام امام خميني نبايد بگذارند؟ اتفاقا کلمه دينان بسيار آسان هم هست. يک کم روي تلفظت کارکن برادر. خسته نميشي!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *