در سومین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور کاله مازندران در تهران به دیدار پیکان تهران می‌رود تا یک پای فینالیست این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

در سومین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر فردا چهارشنبه، کاله مازندران در تهران به دیدار پیکان تهران می‌رود.

در این دیدار که از ساعت 15 و 30 دقیقه کار خود را از سر می‌گیرد یک پای فینالیست این دوره از رقابت‌ها مشخص می‌شود.

کاله مازندران در نخستین بازی مرحله پلی‌آف با نتیجه سه بر دو در تهران از سد حریف خودروساز پایتخت‌نشین گذشت ولی در دیدار برگشت که به میزبانی آملی‌ها برگزار شد در حضور بیش از 2‌هزار و 500 نفر تماشاگر والیبال‌دوست خود نتوانست از سد پیکان بگذرد و با نتیجه‌ای مشابه دور رفت بازی را واگذار کرد.

در سومین دیدار این دو تیم که از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است در تقابل افکار بهروز عطایی و پیمان اکبری باید دید کدام یک از این دو مربی نامی کشورمان خود را به بازی فینال می‌رسانند و رقیب دیرینه‌شان را راهی بازی رده‌بندی می‌کنند.

البته نباید حواشی زننده دیدار رفت مرحله پلی‌آف این دو تیم در تهران را فراموش کرد که حاصل آن درگیری، تنش و مصدومیت بازیکن ملی‌پوش کاله بود.

محمود حداد و اسماعیل صباغ از پیشکسوتان والیبال کشورمان به عنوان دو ناظر و نماینده فدراسیون والیبال در آخرین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر به میزبانی تهران هستند که در آن امر قضاوت به مرتضی اکرمی و علیرضا قریب سپرده شده است.

در دیگر دیدار این مرحله از رقابت‌های لیگ برتر نیز متین ورامین و سایپا البرز در سومین دیدار خود به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دو تیم در مجموع دو دیدار گذشته خود کار را به تساوی کشانده تا با سومین دیدار در ورامین فینالیست دیگر این مسابقات رونمایی شود.

سعید درخشنده و محمدحسین شفقی از ناظران این دیدار حساس هستند که امر داوری برعهده ابراهیم فیروزی و مسعود ذوقی است.

به گزارش فارس، کاله مازندران در فصل گذشته لیگ برتر والیبال در پنج دیدار مراحل گروهی و پلی‌آف مقابل پیکان به چهار پیروزی دست یافت و این تیم خودروساز تهرانی تنها طعم پیروزی در یک دیدار را چشید.

امسال نیز با برگزاری چهار دیدار بین این دو تیم در مرحله گروهی و پلی‌آف کماکان نتیجه با تساوی دو پیروزی برای هر تیم دنبال می‌شود و پیروز سومین دیدار پلی‌آف لیگ برتر علاوه براینکه کلید صعود به فینال این رقابت‌ها را به دست خود می‌گیرد پیروز نبرد پیکان و کاله در لیگ برتر امسال نیز لقب می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *