وبلاگ پایگاه خبری هلی کتی  آمل  اینجا ببینید

اخبار سیاسی اجتماعی فرهنگی مذهبی و…. کشور و اخبار این روستا در این وبلاگ قابل مشاهده است .

حمید فضلی مدیر این وبلاگ در گفتگو با هراز نیوز گفت :ارائه اطلاعات و فعالیت های دهیاری- شورای اسلامی- مجمع خیرین – تعاونی همیاری و همدردی – هئیت امنا مسجد – هئیت سید الشهدا ء و پایگاه مقاومت بسیج آیت الله کاشانی و شرکت تعاونی روستایی پیشرو روستای هلی کتی از توابع شهرستان آمل و همچنین اخبار روز کشور در این وبلاگ قابل مشاهده است .

فضلی گفت : با توجه به اینکه در دوران جنگ نرم به سر می بریم و اقتدار در فضای مجازی  در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری لازم می باشد ، بر خود وظیفه می دانیم از این رو اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام .
 پایگاه خبری روستای هلی کتی آمل
12 thoughts on “وبلاگ پایگاه خبری هلی کتی آمل راه اندازی شد”
  1. اینجانب هر روز وبلاگ هلی کتی را بازدید می کنم بسیار جالب بوده و آقای فضلی بسیار فعال و کوشا می باشند امیدوارم موفق باشند

  2. آخه ادم عاقل اینم اسمه که گذاشتی واسه این به اصطلاح وبلاگ

  3. در ادامه نظر این آقای اهل دل ، اسم این پایگاه مثلا” خبری : هلی نیوز ، هلی کت نیوز یا کت نیوز بشه بد نیست

  4. خجالت آور اسم این سایت .
    خیلی آماتور و غیر حرفه ای عمل شد

  5. بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم
    وَالتِّينِ وَالزَّيْتُونِ . سوگند به انجير و زيتون … إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ فَلَهُمْ أَجْرٌ غَيْرُ مَمْنُونٍ . مگر كسانى را كه گرويده و كارهاى شايسته كرده‏اند كه پاداشى بى‏منت‏خواهند داشت … أَلَيْسَ اللَّهُ بِأَحْكَمِ الْحَاكِمِينَ . آيا خدا نيكوترين داوران نيست . ؟!
    باید از گفتنی هایی گفت که احتمالاً بسیاری آنرا می دانند ولی جرأت ابراز آنرا حتی برای خودشان ندارند ؟!

    و رزمنده علیه رزمنده درست کرده اند ؟!

    و منتخبینی و گزینشی از خانواده محترم شهید و جانبازان عزیز بالای 50٪ را مکفی نسبی رسیدگی می کنند و جایزه ها و یادواره ها و امکانات و تبلیغ ها می کنند . و همین گروه در همه مجامع سخنگوی رزمنده ها و جانبازان شده اند و با مسئولین دور هم در تسلسل طرح و اصلاحیه غرق شده اند و هیچ مسئولیتی در امور رزمنده ها را نمی پذیرند . که بعظآً مخالفت هم می کنند ؟! انگار که می خواهند از جیب خود بپردازند و با اینکه نمی خواهند رزمنده جان تازه بگیرد ؟!
    که مثلا به رزمنده ها رسیدگی می کنند .
    و آنچنان هجمه ای درست کردند که اجازه نمی دهند از رزمنده ها اطلاع رسانی کنند ؟! و اجازه نمی دهند که مسئولین محترم هم به رزمندگان رسیدگی کنند ؟!
    ولی بقیه همین خانواده شهید و جانباز یالای 50٪ هم همه موقع از کمبود دارو و خانه و حقوق و زندگی معمولی در رنجند و دنبال کمک هستند ؟!
    و اینکه جانباز زیر 25٪ درست کردند که وقتی مستمری حقوق نمیدهند .چه جانبازی محسوب که نمی شوند ؟!
    و رزمنده و جانباز زیر 25٪ را جامعه هدف درست کردند که یعنی خاموش شوند ؟!
    و اما بگویم که اگر به رزمنده ها رسیدگی شود کاری به امورات جامعه ندارند ؟! و حق طلبی در جبهه را دستور داشتند ؟! و امروز را فقط برای چند روز گذران زندگی خواستارند و بس ؟! مطمئن باشید در کار دیگران دخالت نمی کنند ؟! قدرتش را هم ندارند ؟!
    و هر چند وقت از لایحه جدید و یا اصلاحیه حرف می زنند که اصلا ربطی به رزمنده ها و جانبازان زیر 25٪ ندارد ؟! و فقط مربوط به معدودی از جانبازان بالای 50٪ درصد است که جامعه را معرفی کنند ؟! در صورتی که رسیدگی به همه امور خانواده شهید و جانبازان بالای 50٪ و همه جانبازان و رزمنده ها در یک روز قانون گذاری قابل حل و رسیدگی است ؟!
    و اینکه فانونی نانوشته که هر که را برای تعیین رسیدگی به امور رزمنده ها تعیین می کنند ؟! دافع رزمنده هستند و اینکه نباید کسی به جمع ایثارگران قدیم اضافه شود ؟!
    و اما ایثارگر وافعی : رزمنده ها هستند ؟!
    1- چه کسی شهید عزیز را به پشت خط آورد ؟!
    2- چه کسی جانباز عزیز را به پشت خط آورد و او را از شهادت نجات داد ؟!
    3- چه کسی جلوی عراق را گرفت که ایران را اشغال نکنند ؟! من رزمنده جلوی اشغال ایران را گرفتم .که اگر خوزستان را اشغال می کردند همه مردم را یا شهید می کردند و یا جانباز و یا به اسارت می بردند ؟! و دیگر نقاط ایران هم معلوم نبود که چه می شد ؟!( البته همه ما رزمنده ها جنگیدیم )
    4- شهید عزیز که شهید شده بود و جانباز عزیز که در مراقبت پزشکی بود و آزاده عزیز که اسیر شده بود ؟!
    5- پس این رزمنده ها بودند که آزاده را آزاد کردند .. و این رزمنده بود که جنگ را پیروز کرد و ایران را آزاد کرد ؟! و مالک اصلی رزمنده است که مظلوم واقع شده است ؟!
    6- حالا کاری کردند که همین همرزمان را بر علیه رزمنده ها قرار دادند ؟! که نه تنها از رزمنده ها حمایت نمی کنند ؟! بلکه بر علیه رزمنده ها اقدام هم می کنند . و این را رسم جامعه کرده اند ؟!
    7- و اما از این کار هدف دارند که هر طور خواستند تجارت کنند و به هر نحو که خواستند از منابع ملی سود ببرند ؟! و رزمنده مدافع حق و حقیقت نتواند جلوی سود جویان را بگیرد ؟!
    8- اگر اسلام حقیقت است ؟! که باید حق رزمنده ها را بدهند ؟! و اگر اسلام حقیقت نیست ؟! که حق ما رزمنده ها و جانبازان زیر 25٪را به زور غصب گرده و گرفته اند و ما مظلوم واقع شده ایم . ؟!
    و چون ما زورمان به زراندوزان و زورمندان نمی رسد . بناچار غم نان را مجبوریم که بپذیریم ؟!
    8- دولت و مجلس هر کدام مجزا اگر بخواهند که حق رزمنده ها را بدهند فقط در یک روز می توانند اقدام کنند . و بیشتر از یک روز هم نیاز ندارند . و چرا اینکار را نمی کنند ؟! شما بگویید ؟! من که این همه گفتم ؟! البته باز هم بیشتر از این هم خواهم گفت ؟!
    که من زمین ایران را و ثروت ایران را و جان و مال مردم ایران را نجات دادم و امروز قدرت و میز و دستور زر و زور دست دیگران است ؟!و خودمان در مانده هزینه زندگی شده ایم ؟!
    9- البته اگر وضع تجارت و اقتصاد و بانک و گران فروشی و زمین خواری و وام بانکی و حقوق و پاداش و رفاه مردم و تهدید خارجی و تهدید داخلی و فرهنگ و محیط زیست و صنعت و کشاورزی و … خوب است ؟!
    خدا را شکر می کنم و به مسئولین عزیز تبریک می گوییم ؟!

    http://mkhakpour9.persianblog.ir/

  6. نوروزتان پیروز .

    عید نوروز و تعطیلات را به همه حقوق بگیران تبریک میگویم .
    وعید نوروز را برای رزمندگان ( حقوق نگیران ) ؛ تعطیلات و صبر جمیل آرزومندم .

    http://mkhakpour9.persianblog.ir

  7. با سلام
    از سایت بازدید کردم خیلی خوبه

  8. tashakor mikonam az hame dostan jahat rahan dazi in sit makh sosan az agae karbalae hamid fazli

  9. سلام من هرروز ازسایت دیدن میکنم خیلی مطالبش عالی وجدید وبامحتوا جالب میباشد وازمدیر این سایت واززحمتهای بیدریغش جهت ارتقای این روستا وسطح علمی جوانان کمال تشکر وقدردانی را مینمایم

  10. سلام ولادت حضرت امام علی (ع) وروز مرد رابه حقوق بگیران تبریگ می گویم

  11. اقای حمید فضلی من از شما سپاسگزارم برای این همه زحمت که برای روستا میکشید

  12. با تشکر از استاد گرانقدر حمید فضلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *