هرازنیوز: ظهر روز دوشنبه کسانیکه حد فاصل میدان 17شهریور تا پل دوازده چشمه آمل در حال تردد بودند شاهد صحنه های عجیبی شبیه فیلمهای پلیسی و اکشن بودند ، یک خودرو تویوتا  در حالی که فرد نسبتاً مسنی روی کابوت آن دراز کشیده بود ، تلاش می کرد تا پرت نشود و با فریاد های بلند در خواست کمک می کرد .

راننده هم مضطرب و نگران با  حرکت در خلاف جهت خوردها  با بخورد  به چندین اتومبیل قصد گریز از مهلکه را داشت .
به گزارش  خبرنگار هراز نیوز  به نقل از شاهدان عینی حادثه ظهر دوشنبه 28 شهریور، یک خودرو تویوتا از حوالی میدان 17 شهریور آمل سرقت می شود  و همزمان صاحب خودرو  که فرد مسنی به نظر می آمد متوجه قصد سارق شده و با قرار گرفتن در جلو خودرو اش قصد ممانعت از سرقت را دارد که سارق بی رحم  تا  سینما بهمن آمل و سپس به سمت پل دوازده چشمه  این مرد میان سال را بر روی کاپوت جلو خودرو حمل می کند .
به گفته مردم حاضر در محل حادثه گویا ماشین تویوتادر حال سرقت رفتن بود که مالک آن متوجه شده و به روی کابوت آن می پرد، سارق وقتی بامالک خودرو  مواجه می شود  تصمیم به زیر گرفتن یا پایین انداختن وی می گیرد ولی سماجت  مال باخته و ترافیک ظهر خیابان های آمل سارق را دست پاچه  می کند  .

وی بدون توجه به عابران ، چندین  برخورد  با خودرو های اطراف خود دارد به صورتی که در حد فاصل بین پل معلق و پل دوازده چشمه با هفت ماشین تصادف  شدید می کند .

سرانجام با از خود گذشتگی راننده خودرو پژو روا که خود را در مسیر این خورو سرکش قرار داد در ابتدای خیابان شهید بهشتی  متوقف میشود .

مردم هم به سمت خودرو  تویوتا رفته و به دلیل قفل بودن درب ها  شیشه ماشین را شکستند و راننده را که ظاهرا  حالت تشنج گرفته بود تحویل پلیس دادند.

صاحب خوردو هم که چند ده متر آن طرف تر مصدوم و نا امید به زمین پرت شده بود به بیمارستان انتقال یافت .
چند دقیقه پس از حادثه جمعیت بسیار زیادی  از مردم  بودند که در محل حادثه تجمع کردند حاصل این حادثه اکشن و پلیسی خودروهای صدمه دیده، شیشه های خورد شده کف خیابان  و چندین ماشین یدک کش بود .

ظاهرا  مالک یکی از خودروهایی که مورد آسیب جدی قرار گرفت  یک خانواده تبریزی بود که به مازندران آمده بودند .
جزئیات بیشتر این حادثه بعد از اظهار نظر پلیس در خبر های تکمیلی به اطلاع میرسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *