عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی در نشست بین المللی امنیت غذایی کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا حضور یافت.

 

احمد شهیدی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این نشست در سه سطح برنامه ریزی شده که سطح اول با حضور نخبگان ملی منتخب و فعال در عرصه امنیت غذایی در تاریخ 3 اسفند 1391 در شهر بوشهر برگزار شد که از من هم برای حضور در نشست سطح اول دعوت به عمل آمد .
وی با اشاره به محل برگزاری این نشست در شهر بوشهر بیان داشت :پارک علم و فناوری خلیج فارس در راستای پاسداشت و اعتلای هر چه بیشتر نام خلیج فارس در جهان، تاکید بر موفقیت‌های ایران در زمینه خودکفایی کشاورزی و حسن نیت کشورمان در قبال سایر ملل، بر آن است تا نخستین کنفرانس بین المللی «امنیت غذایی در کشورهای در حال توسعه منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا (WANA) را برگزار کند.
عضو هیات علمی گروه صنایع غذایی واحد آیت الله آملی درباره دستاورد این نشست تخصصی گفت :ره اورد نشست نخست جمع بندی پیشنهادات حدود 35 کارشناس نخبه ملی در خصوص امنیت غذایی بود تا در نشست کارشناسان منطقه‌ای و وزرا، تکمیل شده و با نام خلیج فارس به یکی از اسناد سازمان ملل در این خصوص مبدل شود.
شهیدی خاطر نشان کرد : سطح دوم این همایش با حضور کارشناسان ملی و مدعوین کشورهای منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا و سطح سوم شامل سران کشورهای منطقه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *