سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر ایتالیا روز دوشنبه، در محاکمۀ موسوم به “میلز” که در دادگاهی در شهر میلان برگزار می شد، حضور یافت تا به عنوان شاهد، به سوالاتی پاسخ دهد.

به گزارش یورو نیوز در این پرونده گفته شده است که آقای برلوسکونی در سالهای دهۀ 90 به وکیل سابق خود “دیوید میلز” مبلغ شش صد هزار دلار رشوه پرداخت کرده تا او در دادگاهی به نفع برلوسکونی، دروغ بگوید.

در مقابل ساختمان دادگستری ده ها تن، با پلاکاردهایی علیه سیلویو برلوسکونی دست به اعتراض زدند.

از سوی دیگر و همزمان با این دادگاه، پروندۀ جدیدی در رابطه با رسوایی اخلاقی نخست وزیر ایتالیا گشوده شده است که وی را به برقراری روابط جنسی با چندین روسپی در سالهای 2008 و 2009 متهم می کند.

سیلویو برلوسکونی هنوز در این پرونده تحت پیگرد قانونی قرار نگرفته است ولی دو تحقیق جداگانه در شهر های “باری” و “ناپل” در دست بررسی هستند و قضات به شخص پیمانکاری بنام “باری جیامپائولو تارانتینی” مشکوک هستند که در ازای عقد قرارداد با شرکت های دولتی واسط آقای برلوسکونی با ده ها روسپی ها شده باشد.

پیشتر، بزرگترین جنجال رسانه ای علیه سیلویو برلوسکونی نخست وزیر ایتالیا مربوط به دختر مراکشی جوانی بنام “روبی” بود. نخست وزیر ایتالیا متهم به داشتن رابطه جنسی با او در زمانی است که وی کمتر از 18 سال داشته است. این پرونده که به “روبی گیت” معروف شد به زودی از سر گرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *