احمدی نژاد با بیان اینکه دولت بیش از 6 میلیون شغل در این 7 سال ایجاد کرده است و این بیش از متوسط همه سال ها و همه دولت ها در کشور است گفت: معتقدم شرایط اقتصادی کشور شرایط بسیار خوبی است.
در حاشیه جلسه سران سه قوه زمانی که عکاسان وارد اتاق رئیس مجلس شدند آیت‌الله آملی لاریجانی و محمود احمدی‌نژاد رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهور در حال تورق کتابی بودند که روی میز رئیس مجلس قرار داشت.
نزدیک به سه سال پس از قرائت گزارش کهریزک در مجلس که در آن بارها نام سعید مرتضوی ذکر شده بود، دادگاه کهریزک روز سه شنبه برگزار می شود. مرتضوی اعلام کرده که بدون وکیل در این دادگاه حضور پیدا می کند.
یک عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: امروز نامه‌ای بین نمایندگان توزیع شده است که در این نامه به صراحت به یکی از امضاکنندگان بیانیه فراکسیون اصولگرایان توهین شده است و علاوه بر آن استیضاح را کار خوبی دانسته است.
مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره‌ی توقف پخش زنده‌ی گفت‌وگوی تلویزیونی رییس‌جمهور که روز گذشته اتفاق افتاد، توضیحاتی را ارائه داد.
نماینده مردم کرمان نسبت به برگزاری اجلاس سه هزار نفره در جزایر قشم و کیش توسط یکی از معاونت‌های رییس‌جمهور تذکر داد.
نمایندگان مجلس با کلیات طرحی موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی، دولت موظف می‌شود در مقاطع سه‌ماهه سبدهای کالایی شامل برنج، روغن و گوشت، توزیع کند.
علی مطهری امروز اقدام به توزیع نامه‌ای در مجلس کرد که با اعتراض نمایندگان مواجه شد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب در جمع بندی نظرات خود به این نتیجه رسید که آل اسحاق را به عنوان نامزد مورد نظر خود به جبهه پیروان خط امام و رهبری معرفی کند تا در فرآیند همگرایی اصولگرایان با محوریت روحانیت دیدگاه موتلفه اسلامی در ائتلاف لحاظ شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عدم حضورم در انتخابات را خیانت به مردم می دانم.
سخنگوی جبهه ایستادگی با اشاره به خطرات و اهداف حلقه انحرافی ابراز عقیده کرد که جریان انحرافی همه نیرو و هنر خود را برای طعمه کردن هاشمی بسیج کرده است.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت:‌ اجازه ورود ديپلمات آمريكايي به كشور را نخواهيم داد و فعاليت هسته‌اي ايران ربطي به كشورهاي غربي ندارد.
سخنگوی جبهه پایداری از مشخص‌شدن تکلیف کاندیدای جبهه متبوعش تا یک ماه و نیم آینده خبر داد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان و انتخابات آن سازوکاری برای تشخیص فرد اصلح است، نه این‌که مجلس خبرگان مقام ولایت را به ولی فقیه تفویض کند،‌ چراکه این مجلس چنین ولایت و جایگاهی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *