آقاي «ز» مسئول پشتيباني يكي از نهادهاي مهم اجرايي در گزارشي از تهيه سي دي تخريبي‌اي پرده برداشته است كه عليه دكتر قاليباف و مديريت شهري تهيه شده است.«ز» عنوان كرده است كه «برنامه ما آن بود كه بعد از سخنان دكتر احمدي‌نژاد اين سي دي را منتشر كنيم و پيش‌بيني‌مان اين بود كه ضربه سنگيني به قاليباف وارد كند ولي صحبت‌هاي رهبري مانع شد…..

روزنامه تهران امروز در گزارشی مستند به افشای پروژه ضد امنیتی فرقه انحرافی برای تخریب قالیباف و جریان اصولگرا پرداخت. در این گزارش آمده است؛

يك كميته 7 نفره مامورتخريب شهردار تهران شده است. اين كميته كه جلساتش در ساختماني در ونك برگزار مي‌شود، ماموريت دارد از طريق استخدام برخي افراد حق‌العمل كار هر نوع اطلاعات تخريبي را عليه فعاليتهاي شهرداري تهران جمع‌آوري كرده و در قالب شايعه يا مطالب به ظاهر تحليلي! در سطح وسيعي منتشر كند. يافته‌هاي خبرنگار ما نشان مي‌دهد كه در همين راستا آقاي «ز» مسئول پشتيباني يكي از مراكز اصلي دولتي به كمك برخي افراد حق العمل كار «سي دي» تخريبي‌ای را عليه دكتر قاليباف و برخي نزديكان و همكارانش تهيه كرده و قصد دارند آن را به عنوان پروژه بعدي خود اجرايي كنند. در اين سي دي مطالبي كذب و صرفا متكي به پروپاگانداي رسانه اي گنجانده شده تا به زعم خود به ملكوك كردن چهره يكي از موفق‌ترين مديران نظام جمهوري اسلامي ايران بپردازند. خبرنگار ما از پشت پرده اقدامات و فعاليتهاي اين باند 7 نفره و افراد مرتبط با آنان اطلاعات دقيق و ريزتري دارد ليكن به‌دليل تبعيت از فرمايشات مقام معظم رهبري قصد ندارد وارد جنجال‌سازي و برهم زدن آرامش كشور شود و به همين دليل در اين حد بسنده مي‌كند.

بعد از آنكه در شهريور گذشته؛ راس جريان انحرافي در نشستي متشكل از تيم سياسي و رسانه‌اي جريان انحرافي عنوان كرده بود كه اين مجموعه داراي«برنامه مفصل» و پروژه تخريبي حساب شده‌اي عليه دكتر محمد‌باقر قاليباف و فعاليت‌هاي شهرداري تهران طراحي كرده و آن را در دست اجرا دارند،رويكرد تخريبي رسانه‌هاي جريان انحرافي عليه مديريت شهري تهران و دكتر قاليباف تشديد شد.مشايي در سخناني كه در يك مراسم افطاري ايراد كرده بود، عنوان نموده بود كه«خيلي‌ها الان مي‌ترسند كه قاليباف رئيس‌جمهور شود، اما او كه از هاشمي بزرگ‌تر نيست…ما براي او برنامه‌ مفصلي داريم، البته نبايد الان برنامه‌هايمان را رو كنيم.»در همين راستا روزنامه ايران در تاريخ 8 مهر گذشته در مطلبي قاليباف را به عنوان«دشمن شماره يك»دولت معرفي كرده و دور جديد برنامه تخريبي اين مجموعه را عليه مديريت شهري تهران كليد زد. مروري بر صفحات يك و نيز صفحات شهري روزنامه ايران در كنار سايت‌هاي وابسته و نيز وبلاگ‌هاي زنجيره‌اي اين جريان در ماه‌هاي گذشته نشان مي‌دهد كه به موازات برنامه وسيع تخريب نهادهاي مختلف نظام؛تخريب وسيع مديريت شهري به شدت از سوي اين ارتش رسانه‌اي دنبال شده است.اوج اين رويكرد تخريبي هنگامي بود كه روزنامه ايران در تاريخ 22 آذر به بهانه تصويب بودجه متمم 1800 ميليارد توماني شهرداري تهران از سوي شوراي شهر،گزارشي با تيتر«چك 1800 ميليارد توماني براي قاليباف»را منتشر كرد.اين تيتر كه با تاكتيك رسانه اي«دروغ بزرگ» كه به صورت مشخص با هدف تاثيرگذاري بر مخاطبان انتخاب و قصد القاي استفاده شخصي شهردار تهران از منابع عمومي و بيت المال را داشت؛ با واكنش منفي بسياري در عرصه عمومي،رسانه‌ها و فضاي سياسي روبه‌رو شد و ناظران اين حركت را به عنوان چهره ديگري از رويكرد غيراخلاقي حاكم بر فعاليت‌هاي جريان انحرافي تلقي كردند.

در جلسه اخير جريان انحرافي چه گذشت؟

بعد از ماجراي يك‌شنبه سياه مجلس و سخنراني روز 22 بهمن كه در محافل جريان انحرافي از آن به عنوان يك پيروزي بزرگ ياد مي‌شد؛مقام معظم رهبري در سخناني در جمع مردم تبريز با ابراز نارضايتي شديد از وقايع تلخ مجلس؛هشدارهاي جدي‌اي را نسبت به ادامه رويه‌هاي غيراخلاقي و غير شرعي جاري در فضاي سياسي صادر كردند.بعد از اين سخنان بسيار مهم انتظار و تحليل فعالان سياسي و رسانه‌اي آن بود كه جريان انحرافي به عنوان مروج اصلي رفتارهاي تخريبي و غيراخلاقي در عرصه سياسي ايران، ولو تا مدتي از فضاي تخريب و هتاكي خارج شده و زمينه را براي حل مشكلات مردم در روزهاي آخر سال فراهم آورد.

به‌رغم اين تحليل‌ها، اما شنيده‌ها حاكي از آن است راس جريان انحرافي در تحليلي در جمع همراهان خود عنوان كرده است كه«ما وظيفه‌اي داريم. نبايد اجازه داد تا اين فضا در ماه‌هاي آينده و منتهي به ثبت‌نام رياست‌جمهوري بخوابد.رسانه‌هاي ما نبايد تيغ‌شان كند شود.» ذيل اين تحليل كلي و بعد از گزارش مفصل و مستدل شهردار تهران در برنامه دوشنبه شب گفت‌وگوي ويژه خبري؛در جلسه هفتگي روز دوشنبه جريان انحرافي در ساختمان ونك كه از سال گذشته و به عنوان ستاد فعاليت‌هاي انتخاباتي جريان انحرافي تخصيص يافته است،چند نفر از چهره‌هاي سياسي و رسانه‌اي جريان انحرافي با ارائه تحليل‌هايي عنوان كرده‌اند كه قاليباف داراي فضاي مطلوب و روبه رشدي در جامعه است و فعاليت‌هاي تخريبي از اين پس بايد معطوف به ايجاد شبهه و ترديد در اذهان عمومي درخصوص فعاليت‌هاي شهرداري تهران در سالهاي گذشته باشد.در اين جلسه «ع.د» كه طي سال‌هاي گذشته به واسطه نزديكي به راس جريان انحرافي به رياست يكي از صندوق‌هاي مهم و داراي گردش بالاي مالي كشور دست يافته و در ماه‌هاي گذشته با عقد قراردادي قابل توجه مسئوليت تهيه محتوا عليه چهره‌هاي سياسي را برعهده گرفته است در تحليلي عنوان كرده كه «نقطه قوت قاليباف شهرداري تهران و فعاليتهايش در شهرداري است.پس تلاش ما بايد بر ايجاد ترديد در اين نقطه باشد.»وي ادامه داده:« تجربه نشان مي‌دهد كه مهم‌ترين ضربه به افراد در ايران زماني مي‌خورد كه آنها نزد عموم متهم به فعاليت‌هاي اقتصادي غيرشفاف و كسب ثروت نامشروع شوند.اين شبهه زماني بيشتر جواب مي‌دهد كه اين اتهام معطوف به يك شخص باشد.»جمع‌بندي صورت گرفته آن بوده است كه در ادامه فعاليت‌هاي گذشته بايد تخريب جدي و ايجاد ترديد در سودمندي پروژه‌هاي اجرا شده در شهر تهران،ابهام زايي در فعاليت مالي شهرداري و نسبت دادن فساد مالي به مسئولان شهري به صورت جدي در دستور كار قرار گيرد.در اين جلسه «ا.ط» عنوان كرده است كه«چون بحث پرونده 320 ميلياردي زمان شهرداري احمدي‌نژاد دوباره به جريان افتاده است؛ حركت ما بايد پيشدستانه و شوك آور باشد كه ضربه جدي‌اي وارد كنيم تا حريف نتواند بعد از آن خود را جمع كند.حركت ما بايد طوري باشد كه صداي حريف بعد از آن از سوي جامعه شنيده نشود.»

نكته مهم مطرح شده در اين جلسه آن بود كه و تصميم ما اين شده كه تا اطلاع ثانوي و فراهم شدن شرايط اين كار را به تعويق بيندازيم.» «ز» در مورد محتواي اين سي‌دي مطالبي عنوان كرده است كه نشان مي‌دهد افشاگري‌هاي دروغين درباره روابط مالي اطرافيان قاليباف در پروژه‌ها، جانمايه آن را تشكيل مي‌دهد.

7 thoughts on “افشاگری مهم روزنامه تهران امروز درباره پروژه تخریب قالیباف”
  1. mkhakpour1.persianblog.ir
    mkhakpour2.persianblog.ir
    mkhakpour3.persianblog.ir —

    mkhakpour4.persianblog.ir —-
    mkhakpour5.persianblog.ir

    mkhakpour9.persianblog.ir

  2. در خانه اگر کس است یک حرف بس است.کسی که قصد یا نیت کاری را کرده یعنی آنرا انجام داده است حال چه بیان شده باشد یا در پس نیاتش بماند پس بهتراست از مقام معظم رهبری خرج نکنید ما جوجه های آخر پاییز تان را شمردیم

  3. بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم
    وَالتِّينِ وَالزَّيْتُونِ . سوگند به انجير و زيتون … إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ فَلَهُمْ أَجْرٌ غَيْرُ مَمْنُونٍ . مگر كسانى را كه گرويده و كارهاى شايسته كرده‏اند كه پاداشى بى‏منت‏خواهند داشت … أَلَيْسَ اللَّهُ بِأَحْكَمِ الْحَاكِمِينَ . آيا خدا نيكوترين داوران نيست . ؟!
    باید از گفتنی هایی گفت که احتمالاً بسیاری آنرا می دانند ولی جرأت ابراز آنرا حتی برای خودشان ندارند ؟!

    و رزمنده علیه رزمنده درست کرده اند ؟!

    و منتخبینی و گزینشی از خانواده محترم شهید و جانبازان عزیز بالای 50٪ را مکفی نسبی رسیدگی می کنند و جایزه ها و یادواره ها و امکانات و تبلیغ ها می کنند . و همین گروه در همه مجامع سخنگوی رزمنده ها و جانبازان شده اند و با مسئولین دور هم در تسلسل طرح و اصلاحیه غرق شده اند و هیچ مسئولیتی در امور رزمنده ها را نمی پذیرند . که بعظآً مخالفت هم می کنند ؟! انگار که می خواهند از جیب خود بپردازند و با اینکه نمی خواهند رزمنده جان تازه بگیرد ؟!
    که مثلا به رزمنده ها رسیدگی می کنند .
    و آنچنان هجمه ای درست کردند که اجازه نمی دهند از رزمنده ها اطلاع رسانی کنند ؟! و اجازه نمی دهند که مسئولین محترم هم به رزمندگان رسیدگی کنند ؟!
    ولی بقیه همین خانواده شهید و جانباز یالای 50٪ هم همه موقع از کمبود دارو و خانه و حقوق و زندگی معمولی در رنجند و دنبال کمک هستند ؟!
    و اینکه جانباز زیر 25٪ درست کردند که وقتی مستمری حقوق نمیدهند .چه جانبازی محسوب که نمی شوند ؟!
    و رزمنده و جانباز زیر 25٪ را جامعه هدف درست کردند که یعنی خاموش شوند ؟!
    و اما بگویم که اگر به رزمنده ها رسیدگی شود کاری به امورات جامعه ندارند ؟! و حق طلبی در جبهه را دستور داشتند ؟! و امروز را فقط برای چند روز گذران زندگی خواستارند و بس ؟! مطمئن باشید در کار دیگران دخالت نمی کنند ؟! قدرتش را هم ندارند ؟!
    و هر چند وقت از لایحه جدید و یا اصلاحیه حرف می زنند که اصلا ربطی به رزمنده ها و جانبازان زیر 25٪ ندارد ؟! و فقط مربوط به معدودی از جانبازان بالای 50٪ درصد است که جامعه را معرفی کنند ؟! در صورتی که رسیدگی به همه امور خانواده شهید و جانبازان بالای 50٪ و همه جانبازان و رزمنده ها در یک روز قانون گذاری قابل حل و رسیدگی است ؟!
    و اینکه فانونی نانوشته که هر که را برای تعیین رسیدگی به امور رزمنده ها تعیین می کنند ؟! دافع رزمنده هستند و اینکه نباید کسی به جمع ایثارگران قدیم اضافه شود ؟!
    و اما ایثارگر وافعی : رزمنده ها هستند ؟!
    1- چه کسی شهید عزیز را به پشت خط آورد ؟!
    2- چه کسی جانباز عزیز را به پشت خط آورد و او را از شهادت نجات داد ؟!
    3- چه کسی جلوی عراق را گرفت که ایران را اشغال نکنند ؟! من رزمنده جلوی اشغال ایران را گرفتم .که اگر خوزستان را اشغال می کردند همه مردم را یا شهید می کردند و یا جانباز و یا به اسارت می بردند ؟! و دیگر نقاط ایران هم معلوم نبود که چه می شد ؟!( البته همه ما رزمنده ها جنگیدیم )
    4- شهید عزیز که شهید شده بود و جانباز عزیز که در مراقبت پزشکی بود و آزاده عزیز که اسیر شده بود ؟!
    5- پس این رزمنده ها بودند که آزاده را آزاد کردند .. و این رزمنده بود که جنگ را پیروز کرد و ایران را آزاد کرد ؟! و مالک اصلی رزمنده است که مظلوم واقع شده است ؟!
    6- حالا کاری کردند که همین همرزمان را بر علیه رزمنده ها قرار دادند ؟! که نه تنها از رزمنده ها حمایت نمی کنند ؟! بلکه بر علیه رزمنده ها اقدام هم می کنند . و این را رسم جامعه کرده اند ؟!
    7- و اما از این کار هدف دارند که هر طور خواستند تجارت کنند و به هر نحو که خواستند از منابع ملی سود ببرند ؟! و رزمنده مدافع حق و حقیقت نتواند جلوی سود جویان را بگیرد ؟!
    8- اگر اسلام حقیقت است ؟! که باید حق رزمنده ها را بدهند ؟! و اگر اسلام حقیقت نیست ؟! که حق ما رزمنده ها و جانبازان زیر 25٪را به زور غصب گرده و گرفته اند و ما مظلوم واقع شده ایم . ؟!
    و چون ما زورمان به زراندوزان و زورمندان نمی رسد . بناچار غم نان را مجبوریم که بپذیریم ؟!
    8- دولت و مجلس هر کدام مجزا اگر بخواهند که حق رزمنده ها را بدهند فقط در یک روز می توانند اقدام کنند . و بیشتر از یک روز هم نیاز ندارند . و چرا اینکار را نمی کنند ؟! شما بگویید ؟! من که این همه گفتم ؟! البته باز هم بیشتر از این هم خواهم گفت ؟!
    که من زمین ایران را و ثروت ایران را و جان و مال مردم ایران را نجات دادم و امروز قدرت و میز و دستور زر و زور دست دیگران است ؟!و خودمان در مانده هزینه زندگی شده ایم ؟!
    9- البته اگر وضع تجارت و اقتصاد و بانک و گران فروشی و زمین خواری و وام بانکی و حقوق و پاداش و رفاه مردم و تهدید خارجی و تهدید داخلی و فرهنگ و محیط زیست و صنعت و کشاورزی و … خوب است ؟!
    خدا را شکر می کنم و به مسئولین عزیز تبریک می گوییم ؟!

    http://mkhakpour9.persianblog.ir/

  4. بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

    هَلْ جَزَاء الْإِحْسَانِ إِلَّا الْإِحْسَانُ … مگر پاداش احسان جز احسان است .؟!

    اگر دولت محترم و مجلس محترم اراده پرداخت حق الناس مستمری حقوق رزمندگان و جانبازان زیر 25٪( که درصدی من درآوردی است که یعنی هیچ ) را ندارند ؟!
    نا امید نمی شویم ؟!
    و اگر عمری مانده باشد ؟!
    دل به مجلس بعدی و نمایندگان جدید می بند یم ؟!
    و دل به دولت بعدی و رئیس جمهور جدید می بند یم ؟!
    که :
    سیبی که بالا میرود و پائین میآید هزار چرخ میخورد …

    http://mkhakpour9.persianblog.ir

  5. بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
    هَلْ جَزَاء الْإِحْسَانِ إِلَّا الْإِحْسَانُ … مگر پاداش احسان جز احسان است .؟!

    رزمندگان فراموش‌شدگان جنگ
    تاریخ ایران سه شنبه 29 اسفند 1391
    اگر از موضوع فراموش شده ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عبور کنیم نوبت به رزمندگان جنگ می‌رسد. آن‌هایی که هشت سال جنگیدند و امروز در غبار زمان و سختی‌های زندگی فراموش شده‌اند. هر چند گروه زیادی از رزمندگان جنگ از فیض شهادت و جانبازی بی‌نصیب ماندند ولی تاثیرات پس از جنگ هنوز در روح و جسم آنان باقی مانده است. سوال اینجاست آیا سازمان‌های مسوول اقدامی برای پایش سلامت رزمندگان کرده‌اند؟ آیا رزمندگان دوران دفاع مقدس تسهیلات دریافت می‌کنند؟ آیا خانواده آن‌ها از خدمات رزمنده‌ای سرپرست خانوار بهره‌مند هستند؟ که پاسخ‌ها مشخص است! چرا که لایحه حمایت از ایثارگران سال‌هاست در کش و قوس مجلس و مجمع تشخیص مصلحت خاک می‌خورد.
    جانبازان همچنان به دنبال اثبات جانبازی

    ولی ماجرای بعد از جنگ همین جا به پایان نمی‌رسد. در این میان ده‌ها هزار جانباز شیمیایی و اعصاب و روان که مدرکی برای اثبات قربانی بودن خود ندارند سال‌هاست در انتظار رای کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید هستند تا جانبازی خود را اثبات کنند. در این میان تعداد زیادی از این جانبازان در این سال‌ها غریبانه شهید شده و نامشان هیچ گاه به عنوان شهید ثبت نشده است.
    هنوز جنگ ادامه دارد
    بله ما داریم در مورد مشکلات رزمندگان، جانبازان و جامعه پس از جنگ تحمیلی سخن می‌گوییم.
    ما از هشت سال جنگ تحمیلی سخن می‌گوییم که ۲۲ سال از آن گذشته ولی آثارش همچنان باقی است. از خرمشهری که عروس خاورمیانه بود و هنوز مردمانش انگار در شهری جنگ‌زده زندگی می‌کنند. از خوزستان و ایلام‌غرب و بانه می‌گویم. آری هنوز آثار جنگ باقی است انگار هنوز جنگ ادامه دارد. وقتی صدای نعره‌های جانباز اعصاب و روان را از خانه اجاره‌ای در یافت‌آباد می‌شنوم، وقتی دستان پینه بسته همسر جانباز ۵ درصد شیمیایی در شالیزار را می‌بینم که برای تامین داروی همسرش کار می‌کند به خود می‌گویم آری هنوز جنگ ادامه دارد.
    بهتر است برای یک بار هم شده گروهی متخصص و کار‌شناس و دلسوز دور هم بنشینند و محاسبه کنند برای بازماندگان از جنگ چه اقداماتی انجام شده، وضعیت ترویج فرهنگ ایثار چیست؟ چقدر هزینه شده و چه پول‌هایی به بهانه‌های واهی هدر رفته است. کدام راه را اشتباه رفتیم و در کدام برنامه موفق بودیم. و سوال آخر اینکه ما بعد از شهدا چه کردیم.
    منبع: خبرگزاری مهر
    شنبه 1 مهر 1391 14:56
    http://mkhakpour9.persianblog.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *