جلسه ستاد گرامیداشت شهدای جنگل با حضور فرماندار آمل و اعضای جلسه در محل فرمانداری آمل برگزار شد.
یدالله اکبرزاده فرماندار آمل در این جلسه با بیان اینکه تمام تفکر مسئولان این باشد که درراستای تفکرات شهدا حرکت کنند،افزود:نباید اجازه دادکه گذر زمان یاد شهدا به فراموشی سپرده شود خصوص شهدای جنگل مازندران که سهم برزگی در حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل داشتند.
فرماندارآمل بیان داشت : پروژه میدان ششم بهمن آمل که به همت وتلاش شهرداری ساخته شده است تا ابد باقی خواهد ماند وبه عنوان یک پیام رسان نقش خود را در تمام عرصه ها ایفا خواهدکرد.
اکبرزاده با اشاره به آمادگی شهرستان برای برگزاری یادواره شهدای جنگل مازندران درآمل در روز 12 اسفند 91 تصریح کرد:تمام تلاش این است که یادواره همانند یادواره ششم بهمن با شکوه وباعظمت برگزارشود.
فرماندار آمل با اشاره به اینکه تمبر یادبود شهدای جنگل درروز مراسم رونمائی خواهد شد،عنوان کرد: یادمان شهدای جنگل درداخل شهر با مسئولیت شهرداری ودرخارج از شهر بامسئولیت کمیته برداری شهرستان در سال 92 اجرائی خواهدشد.
وی گفت:كاری كه مردم هميشه در صحنه آمل در حماسه جنگل داشتند برای هميشه ماندگار خواهد شد و ما بايد ابعاد اين حماسه بزرگ را برای مردم و به ويژه جوانانمان تبيين كنيم.

فرماندار آمل افزود:امروز وقتی اسم شهدای جنگل می‌آيد نام شهر آمل در ذهن همگان تداعی پيدا می‌كند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *