مشرق؛ مهمترین عناوین سیاسی شنبه28 بهمن به شرح ذیل می‌باشد؛

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به مناسبت شهادت مهندس حسن شاطری معروف به خوشنویس، رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان، طی روزهای پنجشنبه و جمعه 26 و 27 بهمن ماه، با برگزاری مراسم یادبودی در محل سفارت، پذیرای هزاران نفر از مردم و مقامات لبنان برای ابراز تسلیت و همدردی بود.
رئیس مجلس مصوبه هیئت دولت مبنی بر «تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهور در خصوص احداث ساختمان» را مغایر قانون اعلام کرد.
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه قطعا برای دور بعد انتخابات شورای شهر کاندیدا نمی‌شوم، گفت: ‌اصلاح طلبان بالقوه نفوذشان در جامعه به قدری است که بتوانند نیمی از اعضای شورای شهر را در انتخابات بعدی در اختیار بگیرند اما این مساله بسته به کم و کیف انتخابات و مسائل بعدی آن دارد.
رییس کمیته ویژه مجلس برای بررسی حوادث قم، از سفر امروز اعضای این کمیته به این شهر برای بررسی ابعاد حادثه قم خبر داد.
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام ضمن مخالفت با پيوستن به هر ائتلافي گفت: مدتي در جلسات جامعه روحانيت مبارز شرکت نمي‌کردم، اما هم‌اکنون در جلسات شرکت مي‌کنم.
بررسی و تدوین سیاست‌های كلی سلامت در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دستور كار قرار گرفت و كلیات آن به تصویب رسید.
علی مطهری گفت: اگر رهبری نظر میدادند، استیضاح نمی کردیم.
سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس گفت: مجازات سنگسار از قانون جدید مجازات اسلامی به دلیل بازتاب‌ها و انعکاس مغرضانه بین‌المللی حذف و اکنون در شورای نگهبان است که با تصویب نهایی آن ابلاغ می‌شود.
اشراقی مدتی است در اظهار نظر با رسانه های مختلف عملکرد دولت محمود احمدی نِژاد را مورد انتقاد قرار داده و راه اصلاح و حل آسیب ها و مشکلات جاری را تغییر نگرش در مدیریت اجرایی می داند.
استاندار تهران جریان پیگیری مکرر رئیس جمهوری از حال مأمور انتظامی مصدوم را برای مدیران دماوندی روایت کرد.
برنامه «نگاه یک» با حضور نماینده تهران در مجلس و وزیر سابق ارشاد امشب ساعت ۲۳ از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود.
سرپرست وزارت بهداشت گفت: رئیس جمهوری دستور استخدام 70هزار نفر را در وزارت بهداشت صادر کرد و هر وقت بودجه و منابع آن تأمین شود در این زمینه اقدام می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *