دبیر مجمع تشخصی مصلحت نظام گفت: در مناظرات انتخاباتی سال 88 یکی از دوستان تلاش کرد تا بنده را عصبانی کرده و به جاده خاکی ببرد اما من او را به اتوبان آوردم تا به درستی با یکدیگر گفتگو کنیم.
یکی از دوستان در مناظره‌ها تلاش کرد تا مرا به جاده خاکی ببرد

به گزارش جهان به نقل از مهر، محسن رضایی پنجشنبه شب در همایشی در بندرعباس، با بیان اینکه مسائل اقتصادی مهمترین مشکل جامعه امروز ایران است، عنوان کرد: امروز بدون شک مردم ایران دوران سختی را در زمینه اقتصادی پشت سر می گذارند، اما این نخستین دوران سخت ملت ایران نیست و ما می توانیم همچون گذشته با سربلندی از این دوران سخت خارج شویم.

وی در ادامه به طرح هدفمندی یارانه ها پرداخت و افزود: یارانه 45 هزار تومانی که مردم امروز دریافت می کنند از ارزشی برابر با 15 هزار تومان در بهمن ماه سال گذشته برخوردار است و قدرت خرید مبلغ یارانه ها نیز کاهش بسیاری داشته است.

رضایی همچنین بر دوری از تحریک احساسات تاکید کرد و افزود: تحریک برخی احساسات عواقب بدی برای جامعه به همراه دارد و در مناظرات انتخابات سال 88 نیز یکی از دوستان تلاش کرد تا بنده را عصبانی کرده و به جاده خاکی ببرد اما من او را به اتوبان آوردم تا به درستی با یکدیگر گفتگو کنیم و در همین راستا باید در مسائل مدیریتی از تحریک احساسات دوری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *