مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به نحوه شهادت سردار شاطری گفت: سردار شاطری در راه دمشق به بیروت و به دست مزدوران و حامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

به گزارش «تابناک»، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف درباره شهادت سردار حسن شاطری، رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان با تبریک و تسلیت این واقعه به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و ملت مقاوم لبنان گفت: سردار شاطری، یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در سال‌های جنگ تحمیلی با همه وجود در حوزه‌های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

وی ادامه داد: ایشان همچنین به عنوان یک سرباز ولایتمدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سال‌های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب دیده لبنان در جنگ ۳۳روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرآغاز بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.

وی با بیان این‌که «این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است»، تصریح کرد: البته آن‌چه مسلم است، این مزدوران با انجام این کارهای فجیع و جنایتکارانه راه به جایی نخواهند برد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تأکید کرد: شهادت مزد و پاداشی بود که سردار شاطری پس از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش‌های اسلامی و نیز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی گرفت و امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز بشود.
وی در پایان گفت: راه شهید شاطری در کمک به مردم مظلوم لبنان، قطعا با جدیت و نشاط بیشتری ادامه خواهد یافت و دشمنان انقلاب و مقاومت اسلامی در دستیابی به اهداف شوم خود همچنان ناکام خواهند ماند.

پیکر سردار شهید حسن شاطری، رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان، امروز پنجشنبه با حضور قشرهای گوناگون مردم از ساعت ۱۰ صبح در شهرک شهید محلاتی تهران تشییع شد و فردا با انتقال به زادگاهش سمنان، پس از برپایی نماز جمعه در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

عکس: علی قنبرلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *