هرازنیوز: نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه بزرگ سد هراز یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در منطقه شمال کشور است و نیاز به عزم ملی و تلاش و کوشش مسئولان دارد.
عزت الله یوسفیان‌ملا پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان آمل در محل پروژه سد هراز اظهار داشت: با تلاش مسئولان پروژه سد هراز با سرعت کاری مطلوبی روبه‌رو است.
وی با اشاره روند اجرایی سد هراز ابراز داشت: این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است و در بازدیدهای متعدد از روند اجرایی این سد بازدید شده و در هر مرحله از چگونگی اجرای کار مطلع هستیم.
نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در بخش راه روستایی هم اکنون اعتبارات اختصاص یافته است، عنوان کرد:‌ اختصاص اعتبارات در دو مرحله ده ماهه و دو ماهه انجام می‌شود.
این مسئول با تاکید اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء با کار شبانه‌روزی سه شیفته در حال فعالیت در منطقه هراز است، بیان داشت: این پروژه یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در منطقه شمال کشور است و در بخش‌های آبرسانی، تولید برق و نیروگاه، ذخیره منابع آبی، کشاورزی، صنعتی و اقتصادی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شمال کشور محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء و مهاب قدس توانستند در این پروژه رکوردهای جدیدی را در بخش عمرانی و سازندگی از خود برجای بگذارند، عنوان کرد: با توجه به تمهیدات مجلس هم‌اکنون اختصاص اعتبارات در دو مرحله انجام می‌شود.
یوسفیان ملا با اشاره به اینکه در کنار دولت و مجلس پروژه‌های بزرگی در کشور در دست احداث دارد که در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: کشور به کارخانه بزرگ سازندگی و تولید تبدیل شده که این امر نشان از تلاش و کار همه مدیران دارد.
این مسئول در پایان اذعان داشت: اعتبارات میلیاردی ویژه‌ای برای پیشرفت سد هراز در نظر گرفته شد که این اعتبارات هنوز اختصاص پیدا نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *