هرازنیوز: مدیرکل راه و ترابری مازندران از مطالبات 10 میلیارد تومانی پیمانکاران محورهای مازندران از این اداره کل خبر داد.
سید علی اسد با بیان اینکه سال مالی اداره کل راه و ترابری 31 تیر ماه است، گفت: از ابتدای مرداد ماه اعتبارات سال جدید آغاز می‌شود.
وی با اعلام اینکه هنوز اعتبارات لازم در بخش راه اختصاص پیدا نکرده، با اشاره به پروژه‌های راه‌سازی مازندران بیان داشت: ما منتظر اختصاص اعتبارات نبودیم و در محور هراز و دیگر محورهای استان پیمانکاران با شدت و جدیت مشغول فعالیت هستند.
مدیرکل راه و ترابری استان مازندران با اعلام اینکه پیمانکاران در محور هراز حدود 10 میلیارد تومان طلب دارند، گفت: طلب پیمانکاران تنها در محور هراز 8.5 تا 10 میلیارد تومان برآورد شده و ما در فکر پرداخت آن هستیم.
مدیرکل راه و ترابری استان مازندران در مورد وضع نامناسب جاده آمل به چمستان تصریح کرد: هفته گذشته بازدیدی از این محور داشتیم که عمده کارها و زیرسازی‌های لازم حد فاصل نور به چمستان انجام شده و آماده برای آسفالت است.
وی ادامه داد: یک لاین این جاده در حوزه استحفاظی آمل نیز کامل شده و طرف مقابل آن با فعالیت پیمانکاران در حال ساخت است تا این پروژه مرحله به مرحله پیش رود.
اسد به تاثیر شرایط آب و هوایی، سرما و ریزش باران بر کندی سرعت این پروژه اشاره کرد و یادآور شد: البته محور آمل به نور ردیف اعتبار و منابع تعریف شده دارد، ولی کمبود منابع و مطالبات پیمانکار نیز عاملی دیگر برای کندشدن فعالیت در این محور است.

* تمام پیمانکاران راه در محورها و حوزه‌های استان مطالبات دارند
مدیرکل راه و ترابری استان مازندران با تاکید اینکه تمام پیمانکاران راه و ترابری در همه محورها و حوزه‌ها مطالبات دارند، اذعان داشت: زمانی که پول و اعتبار باشد سرعت بیشتر پروژه‌ها را شاهدیم، ولی این امر به این معنا نیست که بدون پول کارها تعطیل می‌شود، زیرا کارهای راه و ترابری در مازندران همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *