رئیس هیئت هندبال مازندران گفت: پس از تعویق زمان برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت هندبال مازندران، این مجمع چهارم بهمن ماه سال جاری با حضور رئیس فدراسیون هندبال برگزار می‌شود.
خسرو ابراهیم‌زاده صبح امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: مجمع عمومی هیئت هندبال مازندران قرار بود ۲۰ دی‌ماه امسال در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شود که این زمان به تعویق افتاده و پس از هماهنگی با فدراسیون هندبال زمان جدید آن اعلام شد.
وی با اشاره به اینکه مجمع چهارم بهمن ماه سال جاری با حضور کوزه‌گری رئیس فدراسیون هندبال و سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار می‌شود، تصریح کرد: با برگزاری انتخابات نیز در محل اداره کل ورزش و جوانان استان رئیس جدید آن برای مدت چهار سال آینده مشخص می‌شود.
ابراهیم‌زاده با تاکید اینکه از سال 87 با رای اکثریت اعضای این مجمع سکان ریاست هندبال مازندران را برعهده گرفتم، گفت: در مهلت نام‌نویسی داوطلبان این هیئت تنها خودم به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کردم و کار تأیید صلاحیت توسط اداره کل ورزش و جوانان مازندران انجام شده است.
رئیس هیئت هندبال مازندران در پایان تاکید کرد: ورزش هندبال در مازندران علاقمندان زیادی را به خود اختصاص داده است و استعدادهای زیادی در سراسر استان نهفته‌اند که چندی پیش کار استعدادیابی را تمام شهرهای مازندران آغاز کردیم.

خبرنگار ورزشی مازندران؛ قربانعلی مسافر

One thought on “مجمع عمومی هیئت هندبال مازندران 4 بهمن برگزار می‌شود”
  1. با سلام به عنوان یک آملی افتخار میکنم مدیران جوان بر مسند ریاست هیات هندبال مازندران مشغول خدمت به مازندرانی های عزیز هستند امیدوارم در آینده در اهداف خود موفق باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *