اکبر لطفی عصر امروز در جلسه آموزش و پرورش این شهرستان با تاکید بر اینکه امروز دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شده است، بیان کرد: تنها امام جمعه شهرستان می‌تواند از طرف خود نماینده به این جلسه بفرستد و مابقی مدیران باید خود در جلسات شورا حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر اعضای جلسه هشت بار از دوازده جلسه را حضور داشته‌اند، اظهار داشت: فقط شهردار آمل هیچ گاه در جسلت شورای آموزش و پرورش حضور نیافته است.

این مسئول گفت: موظف هستیم گزارش‌های جلسات را به مدیران بالاتر ارائه دهیم و در این زمینه به همکاری همه دستگاه‌ها نیاز داریم.

لطفی با اعلام اینکه از زمان موعد تحویل مدرسه بلوار ابن‌سینا گذشته است و این مدرسه هنوز تحویل نشده است، گفت: با توجه به ماه‌های پایانی دولت انتظار داریم که این پروژه نیز به مردم تحویل داده شود.

مدیر آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه تاکنون 400 مدرسه در شهرستان آمل هوشمند شده است، بیان کرد:  در این زمینه آمل موفق‌تر از سایر شهرهای استان عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه شش بهمن سال‌جاری کاروان راهیان نور دانش‌آموزان آمل اعزام می‌شوند، افزود: دراین کاروان 240 دانش‌آموز حضور خواهند داشت.

لطفی با تاکید بر اینکه در یک سال گذشته 22 مربی قرآنی در مدارس آمل جذب شده‌اند، یادآور شد: این مربیان به دلیل عملکردهای موثر جذب شده‌اند.

این مسئول با اعلام اینکه در دهه فجر امسال دبیرستان ملک‌زاده این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: کلنگ استخر دانش‌آموزی این شهرستان نیز در این ایام به زمین زده می‌شود.

 

 

منبع :فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *