سازمان اوقاف کشور 64 درصد موقوفات را صرف حق مدیریت وتعمیر ،هزینه نموده وتنها 37 درصد را که بسیار کم می باشد صرف نیات واقفین می کند که این امر سبب شکایت متولیان بر اداره سازمان اوقاف شده است.

بلاغحجت الاسلام حسن روحانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در بابل اظهارداشت: اوقاف بابل در حفظ حریم موقوفات شهرستان بسیار خوب عمل کرده وجای تقدیر دارد.

وی افزود: با توجه به عملکرد خوب ومثبت اوقاف بابل ،نیروی به کارگرفته بسیار کم بوده ونیاز است تا دراین خصوص توجه بیشتری به بابل درخصوص جذب وتامین نیروی بیشتر شود.
وی بیان داشت: انتضار ما از دستگاه های اجرائی همکاری بیشتر وتنگاتنگ با اداره اوقاف در زمینه حفظ ودفاع از حریم موقوفات است تا بتوانند در این امر خطیر موفق تر عمل کنند.
روحانی تصریح کرد: سازمان اوقاف کشور 64 درصد موقوفات را صرف حق مدیریت وتعمیر ،هزینه نموده وتنها 37 درصد را که بسیار کم می باشد صرف نیات واقفین می کند این امر سبب گله وشکایت متولیان بر اداره سازمان اوقاف وناراحتی واقفین شده است.
وی در اهمیت وقف در جامعه اظهارداشت: وقف امر بسیار موثر در بخش عمرانی،علمی وگسترش مراکز خیریه بوده وسبب توزیع عادلانه ثروت در جامعه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *