طرح سفر مهر که به منظور حمایت از اقشار کم‌درآمد است از فردا آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: سفر اقشار کم‌درآمد کلید خورد/ اعزام نخستین گروه فردا از تهران به مشهد

فارس، نخستین گروه از افرادی که در زیرمجموعه طرح سفر مهر به مسافرت خواهند رفت فردا با بدرقه محمدشریف ملک‌زاده، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، منوچهر جهانیان، معاون گردشگری و جمعی از مسئولان، از محل ارگ آزادی تهران، راهی می‌شوند.

این گروه از تهران عازم شهر مقدس مشهد خواهند شد.

محمد شریف ملک زاده پیش از این درباره طرح ملی سفر مهر گفته بود: طرح ملی سفر مهر به منظور حمایت از  اقشار کم درآمد و با اولویت رانندگان سراسر کشور اعم از تاکسی،اتوبوس،مینی بوس،کامیون و … به اجرا درخواهد آمد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان میراث فرهنگی  با هدف ارزان سازی و امکان ایجاد سفر برای اقشار کم در آمد و زحمتکش جامعه این طرح را  در دستور کار خود قرار داده است عنوان کرد: طرح ملی سفر مهر از مشهد مقدس آغاز می شود و نخستین گروه از مسافران طرح ملی سفر مهر 25 دی ماه وارد این شهر می شوند.

به گفته معاون رئیس‌جمهور، بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور همه وزارتخانه ها، نهادها و دستگاههای دولتی موظف به  همکاری و هماهنگی برای اجرای این طرح در سراسر کشور هستند.

ملک زاده  با تاکید بر اینکه این طرح در تمام استان‌های  کشور به اجرا در خواهد آمد، گفت: بر اساس طرح ملی سفر مهر مسافران از تخفیف 70 درصدی ظرفیت های اقامتی دولتی که در اختیارشان قرار  می گیرد بهره مند خواهند  شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *