سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون سئوال نماینده مردم آمل در خصوص وضعیت آستان امام‌زاده هاشم مطرح شد و با پاسخ‌های وزیر نماینده سئوال کننده قانع شد.

سید علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت درباره نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: نشست امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که وی پاسخگوی سئوال عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل بود.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی افزود: پرسش نماینده مردم آمل در خصوص وضعیت امام‌زاده هاشم بود که مربوط به استان مازندران است یا استان تهران؛ که مقرر شد وزارت ارشاد با تعمل با اوقاف به این مسئله رسیدگی کند.

وی ادامه داد: پس از این تعهد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نماینده مردم آمل قانع شد و اظهار کرد که منتظر اقدامات مسئولان در این باره است.

طاهری یادآور شد: همچنین یونس اسدی نماینده مردم مشکین شهر نیز از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دو فقره سئوال داشت که یکی از پرسش‌ها درباره این بود که چه میزان از وعده‌های آقای حسینی در زمان رأی اعتماد تحقق پیدا کرده و دیگری درباره اوضاع وزارت‌خانه بود که این وضعیت به‌سامان است یا خیر.

این نماینده مردم در مجلس افزود: پیش از اینکه وزیر در کمیسیون فرهنگی حاضر شود با تعاملاتی که میان معاون پارلمانی وزیر و نماینده سئوال کننده صورت گرفت، اسدی هم طرح سئوال منصرف شد و در کمیسیون حاضر نشد.

وی یادآور شد: همچنین در حضور وزیر ارشاد در خصوص دستگاه‌های پخش فیلم صحبت شد که رئیس کارگروه هنر و رسانه کمیسیون اعتقاد داشت با وجود تولید این دستگاه‌ها در داخل کشور نباید وارداتی صورت گیرد که وزیر اظهار داشت اگر تولیدکنندگان داخلی نیاز ما را تأمین کنند دیگر وارداتی صورت نمی‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: در بخش دیگری از نشست امروز آیت‌الله میرباقری رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم در کمیسیون حاضر شدند و گزارشی از نحوه عملکرد خود بیان کردند.

One thought on “سوال یوسفیان از وزیر ارشاد برای چه بود ؟”
  1. با سلام
    لطفا آقاي يوسفيان در خصوص وضعيت كتابخانه عمومي شهر و عدم وجود يك سينماي مطلوب و عدم وجود يك خانه فرهنگي مطلوب و ساير معضلات فرهنگي آمل اقدام شايسته اي بنمايد آستان مقدس امامزاده هاشم كه اولا در حوزه شهرستان دماوند و ثانيا از مجموعه هاي تحت سرپرستي سازمان اوقاف كشور مي باشد چه بسا آقاي نماينده اين ده سال حضور شان در مجلس را ملطفت نشدند؟ جاي بسي شگفتي است؛‚‚‚‚‚‚‚

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *