هراز نیوز :معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور روز چهارشنبه گفت: خودداری شبکه خبر از پخش مستقیم سخنان رئیس جمهوری در حالی است که گروهی 12 نفره از کارکنان فنی و خبری این شبکه با ماموریت پخش مستقیم سفر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری به اردبیل، در هیئت اعزامی ریاست جمهوری به این استان حضور دارند

شبکه خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که همواره سخنان رئیس‌جمهوری در دیدارهای پرشور مردم در سفرهای استانی را بطور مستقیم پخش می‌کرد، این بار از حماسه پرشور مردم اردبیل در نخستین سفر از دور چهارم جاماند و سخنان رئیس‌ قوه مجریه را به طور مستقیم و زنده پخش نکرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور روز چهارشنبه گفت: خودداری شبکه خبر از پخش مستقیم سخنان رئیس جمهوری در حالی است که گروهی 12 نفره از کارکنان فنی و خبری این شبکه با ماموریت پخش مستقیم سفر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری به اردبیل، در هیئت اعزامی ریاست جمهوری به این استان حضور دارند.
‘محمد حسن صالحی‌مرام’ با بیان اینکه با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته، پخش مستقیم سخنان رئیس‌جمهوری انجام نشد، افزود: در این زمینه، تلاش‌های گسترده‌ای برای ارتباط با مسئولان صداوسیما صورت گرفت اما نتیجه‌ای نداشت.
حضور پرشور مردم در دیدارهای عمومی با رئیس جمهوری از منظر ناظران داخلی و خارجی همواره به عنوان نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی و نشان‌دهنده پیوند ناگسستنی دولت و ملت محسوب می‌شود که پخش مستقیم دیدار پرشور مردم اردبیل با رئیس جمهوری می توانست این نقطه قوت را بار دیگر در معرض دید جهانیان قرار دهد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با استقبال گرم و پرشور مردم و مسئولان استان اردبیل برای انجام چهارمین سفر استانی وارد این استان شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *