هرازنیوز: با حضور مسئولان استان و شهرستان، اداره بازرگانی محمودآباد رئیس جدید خود را شناخت.
در مراسمی که معاون رئیس سازمان بازرگانی مازندران، فرماندار، فرماندهی انتظامی، مدیران ادارات و جمعی از روسای اتحادیه‌های این شهر حضور داشتند رئیس سابق اداره بازرگانی محمودآباد تودیع و ریاست جدید آن معرفی شد.
فرماندار محمودآباد با تقدیر از زحمات رئیس سابق این اداره در اجرای سیاست‌های سازمان متبوع از ریاست جدید اداره بازرگانی خواست تا کارهای نیمه کاره رئیس سابق را به خوبی ادامه داده و قدم‌های استواری برای موفقیت اداره پرکار و تأثیرگذار بازرگانی در سطح شهرستان بردارد.
جواد واحدی با اشاره وزارتخانه جدید صنعت، معدن و تجارت افزود: ادغام صنعت و معدن با تجارت یکی از کارهای بسیار خوب دولت و مجلس در تمرکز کارهای پیش رو وزارتخانه‌های سابق بود و باید این فرصت را غنیمت شمرده و تعامل خوبی بین آنها ایجاد کرد.
واحدی خواستار پیگیری و اجرایی کردن ساختمان مستقل و در خور شأن این اداره در محمودآباد شد و تصریح کرد: کلنگ ساخت ساختمان این اداره در سال گذشته به زمین زده شد و اعتبار 200 میلیون تومانی نیز برای آن اختصاص یافت و با توجه به اینکه زمین نیز تحویل داده شده است، ریاست جدید اداره بازرگانی باید مجدانه پیگیر ساخت آن شود تا سازمان مذکور دارای ساختمان مستقل در شهرستان شود.
وی با اشاره به مستعد بودن محمودآباد در تولید شغل و کار اظهار داشت: وجود شهرک صنعتی منحصر به فرد شهدای محمودآباد باید این فرصت را برای تولید اشتغال در سطح شهرستان ایجاد کند و با توجه به اداره جدید صنعت، معدن و تجارت این مهم باید از اهداف عالیه شما باشد.
واحدی همچنین به ایجاد رقابت برای برگزاری نمایشگاه‌های فروش فصلی اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی مناسب باید از بازاریان همین شهر دعوت کرد تا فعالیت در این نمایشگاه‌ها را جدی بگیرند و این نیازمند توجه بیشتر برای ایجاد رغبت برای آنها است.
وی بازاریان محمودآباد را افراد متدین و ولایتمدار دانست و افزود: حضور همیشگی آنها در مناسبت‌های ملی، مذهبی گویای این مسئله است و هر زمانی که نیاز کمک در شهرستان احساس شود بازاریان محمودآبادی حضور چشمگیر داشتند.
مدیر سابق اداره بازرگانی محمودآباد نیز در سخنانی خود را خادم مردم محمودآباد خواند و افزود: توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبت بزرگی است که نصیب هر کسی نخواهد شد و از بابت این توفیق خدا را شاکرم.
علی شفیعی از مدیران دستگاه‌های شهرستان و روسای اتحادیه‌ها به خاطر همکاری و همیاری خوب با این اداره در زمان مسئولیت خود تقدیر کرد و گفت: یقینا همین همکاری تنگاتنگ بود که ما را در اجرای اهداف سازمان در سطح شهرستان یاری می‌کرد.
رئیس جدید اداره بازرگانی محمودآباد نیز از حسن اعتماد ریاست سازمان و همچنین فرماندار شهرستان به وی تقدیر کرد و اظهار داشت: از اینکه مسئولیت سنگین و خطیر ریاست این اداره به بنده واگذار شد خدا را شاکرم و امیدوارم در اجرای اهداف عالیه نظام در خدمت رسانی به مردم بتوانم گام‌های موثری بردارم.
محمد دوست علی پور اذعان داشت: خود را خدمتگزار مردم این شهر می‌دانم و امیدوارم مدیران شهرستان در راه خدمتگزاری هرچه بیشتر به آنها بنده را یاری کنند.
در پایان مراسم حکم ریاست جدید به وی داده شد و همچنین ریاست مجمع امور صنفی و روسای اتحادیه‌های شهرستان نیز به پاس زحمات رئیس سابق اداره بازرگانی لوح تقدیر و جوایزی را به وی اهدا کردند.
علی شفیعی نیز در حکمی به ریاست اداره بازرگانی شهرستان نور منصوب شد.

منبع فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *