هراز نیوز :رئيس کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تهران از افزايش زندگي مجردي دانشجويي در شهر تهران در محلات شمال شهر خبر داد و گفت: ‌اين پديده جديدي از نوع آسيب‌هاي اجتماعي است که پيامدهاي خطرناکي دارد. مرتضي طلايي با بيان اين مطلب افزود: ‌متاسفانه‌ گزارش‌هايي مبني بر تشکيل زندگي‌هاي مجردي در شمال شهر تهران داريم که در آن دختر و پسر دانشجو بدون ازدواج رسمي زير يک سقف زندگي مي‌کنند.

وي ادامه داد: ‌هنوز آمار رسمي در ابن بخش اعلام نشده است اما اين معضل و پديده جديد قطعا آسيب‌هاي جديدي را به همراه خواهد داشت. رئيس کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تهران درباره زنان ويژه در شهر تهران، با بيان اينکه اين افراد در جامعه حضور دارند، افزود: برخي از زنان از اين محل ارتزاق مي‌کنند البته افراد دو جنسه نيز در اين گروه هستند.

21 thoughts on “زندگي مشترک بدون ازدواج در شمال تهران”
  1. مردم زیر بار فشاراقتصادی دارن له میشن .در خصوص بدبختی مردم بنویس آقا

  2. مسلما این یک معضل بزرگ اجتماعی در جامعه ی امروز ماست که خطرات جدی را در پی دارد و متاسفانه هیچ توجهی هم به آن نمیشود!!!

  3. آقای احمد! از همین بی غیرتی ها و بی بندباری هاست که الان به اینجا کشید……………

  4. جمله از امیر مومنان است که می فرمایند : از هر دری که فقر داخل شود از در دیگر شرم وحیا خارج میشود . اقای پوریا این فقر و بیچارگی است که بی بندو باری وبی غیرتی به وجود میاورد وهمه این مشکلات ناشی از ناعاقلانه عمل نکردن مسئولان بود وهست

  5. با نظر احمد و حمید رضا کاملا موافقم بذارید مردم زندگیشونو بکنن نه ادم هایی مثل پوریا که از نحوه حرف زدنشان معلومه که جزو افرادی هستند با باتوم به جون ملت میافتند

  6. من که میگم با بچه
    ها بریزیم همشونو بگیریم

  7. حسین ش. من شدیدا باهات موافقم.
    پس یاعلی تا روز عملیات برادر….

  8. خانم یا آقای مژگان،
    اون زندگی نیست که شما دارین ازش حرف میزنین، اون لجن زاری از کثافت و آشغاله که اگه زود از ریشه جلوشو نگیری کل جامعه رو طوری به گند میکشونه که دیگه جایی برای جلوگیری باقی نمی مونه که امثال شماها بخواین با این طرز تفکر خوبش کنین…..!!!

  9. آقای حمیدرضا رشیدی سوادکوهی! اولا این جمله ای که شما بیان کردی با شرم و حیا خارج نمیشه، لطفا اول برو جملتو کامل کن بعد بیا حدیث رو درست بگو. دوما مطمئن باش این دختر و پسر های دانشجویی که بدون ازدواج رسمی زیر یه سقف زندگی (موقتی) باهم دارن، نه فقیرن و نه بیچاره! بلکه وضع مالیشون از من و تو هم بهتره و سر برج که شده باباجونه به امید درس خوندن بچش پولو تو حساب هم ریخته و فقط ما هستیم که متاسفانه در جامعه امروزی هر چیزی که پیش میاد رو زود میخوایم بچسبونیم به این گرونی ها وادامه داستان.. البته حرف شما درست گرونی هست و مسئولین هم بسیار ضعیف! ولی نه اینکه ایجور هم بخوایم بدون فکر حرف بزنیم.

  10. با نظر مژگان خانم و حمید اقا کاملا موافقم همین ادم های متحجر هستن که باعث بد بختی جامعه شدن اخه تا کی گشت ارشاد تا کی باتوم زدن سر مردم تا کی کجا اسلام این چیزهایی که شماها میکنید رو گفته

  11. بابا ریش شماها ریشه مردم سوزونده بس کنید این حرفهای صد من یه غاز رو ما امنیت نداریم تو جامعه این همه دم از اسلام میزنید این بود ؟ این بود عدالت علی وارتان؟ که باتوم بگیرد بیافتید به جان مردم؟

  12. خوب بزارید مردم ازاد باشن تو خیلی از کشور های مدرن دنیا همینه بر خلاف نظر اقایون نه تنها متضرر نشدن بلکه پیشرفت هم کردند

  13. باتومم کو……….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. به این نمیگن آزادی بچه جون! به این میگن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *