محمد حسین صفار هرندی در نشستي در رشت درباره احتمال رد صلاحيت مشايي گفت: من عضو شورای نگهبان نیستم ولی بر اساس مذاکره ای که با برخی از اعضای آنان داشته ام و ذائقه شان را سنجیده ام امکان ندارد آنها به شخصی شبیه کسی که ازاو نام برده اید جوازحضور در این صحنه را بدهند.

به گزارش آفتاب اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: جایگاه ریاست جمهوری خیلی بالاتر از این حرفهاست و ازسویی دیگر جریان فتنه نیز از سوی شورای نگهبان به دلیل فقدان صلاحیت اجازه حضور در این صحنه داده نخواهد شد.وی در پاسخ به این سوال دیگری که تاثیر مشایی بر احمدی نژاد چیست متذکر شد: آنچه که عیان هست چه حاجت به بیان است و حکم رئیس جمهوری برای مشایی جهت تصدی سمت رئیس دبیرخانه جنبش غیرمتعهدها که تاکنون باعث بروزبحث های زیادی شده فقط در زیارت نامه ها و برای معصومین (ع) به کار رفته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با تصریح بر اینکه انسان از شیفتگی رئیس جمهوری به صفار هرندی ادامه داد: رئیس جمهوری در پاسخ اظهار کرد، من به هیچ وجه شیفتگی ندارم و این حرفها معنی ندارد، چرا من شیفته مشایی باشم واگر سابقه رفاقت باشد من با شما ازسال ۵۵و زمان دانشجویی دوستی دارم ولی با مشایی در چندین سال اخیر است.

وی معتقد است رئیس جمهوری با انتخاب مشایی به همه کسانی که به او هشدار داده اند، تعزیر کرده اند و بر حذر داشته اند که این جماعت دور خودتان را تقویت نکن و تحویل نگیر به قیمت تحویل گرفتن این اشخاص همه دوستان و دلسوزان را از دست داده است.

این مسئول از جمله دوستان و دلسوزان که رئیس جمهوری از دست داده است را حضرات آیات جنتی، علم الهدی، مصباح یزدی و محمد یزدی اعلام کرد و افزود: این شخصیتها کسانی بودند در حمایت ازاحمدی نزاد روبه‌روی هم لباسان خود ایستادند- بعد شما می‌آيید روی سینه آنها می‌زنید و می‌گويید کی از ما حمایت کرده اید. ای داد بی داد!

صفار هرندی خاطر نشان کرد: حضرت آیت الله مصباح یزدی در زمان انتخابات ریاست جمهوری در حمایت از رئیس جمهوری فعلی نیروها را بسیج و به تمام روستاها و شهرهای کشور اعزام کرد تا آن تابلو و نگاه احمدی نژاد که سر دست گرفته بود را یاری کنند.

وی با طرح این سوال از رئیس جمهوری که حالا این شخصیت ها دلسوز و رفیق شما محسوب نمی‌شوند، تاکید کرد: انسان واقعا تعجب می‌کند چه اتفاقاتی افتاده که احمدی نژاد دارد همه دنیا را به خاطر یک نفر(اسفندیار رحیم مشایی) می‌فروشد؟!

 

 

منبع تهران امروز

4 thoughts on “حکم احمدی‌نژاد به مشایی شبیه متن زیارت‌نامه‌ها بود”
  1. نمی دونم چرا از این بشر(اسفندیار رحیم مشایی )متنفرم

  2. در متن بالا آمد حضرت آیت الله مصباح یزدی در زمان انتخابات ریاست جمهوری در حمایت از رئیس جمهوری فعلی نیروها را بسیج و به تمام روستاها و شهرهای کشور اعزام کرد تا آن تابلو و نگاه احمدی نژاد که سر دست گرفته بود را یاری کنند.
    بنده این حضرت مصباحی که می فرمایند رو درست نمیشناسم. اما اینکه نیرو بسیج کنند و به شهرها و … بفرستند برایم کمی عجیب است. نیروهای بسیجی که به شهرها و روستاهای ایران فرستاده شدند از کجا ارتزاق میکنند؟ آقای مصباح از کجا هزینه شان را داد؟ اینها واقعن برایم سوال است. چون شناختی از این آقای حضرت مصباح ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *