اجساد انفجاری که عصر یکشنبه در نزدیکی کارخانه سیمان شاهرود رخ داد، تحویل پزشکی قانونی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود در این باره اظهار داشت: انفجاری عصر یکشنبه حوالی ساعت 17 در چند صد متری کارخانه سیمان شاهرود روی داد که بر اثر آن سه نفر جان خود را از دست دادند.

سیدمحمد حسینی عنوان کرد: وقوع این حادثه در تماسی با سامانه 125 آتش‏نشانی شاهرود، به این نیرو برای رسیدگی به وضع موجود اعلام شد و در کمتر از 15 دقیقه، گروه‏های امداد و نجات سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود به منطقه محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: آتش‏نشانی شاهرود در این زمینه از دو ایستگاه مرکزی و ولایت شاهرود، نیروهایی را به محل حادثه اعزام کرد تا با امکانات بیشتر و بهتری بتوانند به مصدومان احتمالی خدمات ارائه دهند.

مدیرعامل سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود گفت: ماموران آتش‏نشانی پس از حضور در محل حادثه متوجه شدند بر اثر تخریب دو ساختمان در این حادثه، تعدادی از افراد حاضر در محل زیر آوار مانده و جان خود را از دست داده‏اند.

حسینی افزود: این منطقه شامل کارگاه پیمانکاری و دو اتاق بوده که ماموران آتش‏نشانی با بهره‏گیری از امکانات امداد و نجات، تجهیزات آواربرداری و برش‏کاری به یاری افراد سانحه‏ دیده پرداختند و در نهایت اجساد از زیر آوار بیرون آورده شد.

مدیرعامل سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود متذکر شد: اجساد حادثه عصر یکشنبه در نزدیکی کارخانه شاهرود به منظور بررسی‏های بیشتر به پزشکی قانونی تحویل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *