محمد علی غریبانی روزگذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را “پربار” عنوان کرد و اظهار داشت: در این جلسه، مسائل مهمی از جمله تشریح وظایف و عملکرد کارگروه ها، کمیته های در نظرگرفته شده برای مسئله انتخابات نهم مجلس و همچنین تاکید بر حفظ یکپارچگی و وحدت در میان گروه های سیاسی نظام، مطرح شد..

وی در ادامه با اشاره به حضور موسوی لاری، به عنوان مهمان ویژه این جلسه، پرداختن به مسائل سیاسی و اجتماعی کشور از سوی وی را قابل بررسی و تحلیل دانست و افزود: پس از اظهارات موسوی لاری، عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، چند تن از اعضا نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که تصمیم گرفته شد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در چند روز آینده بیانیه ای پیرامون مسائل و رخدادهای اخیر کشور و دغدغه های موجود در جامعه بپردازد.

قائم مقام مجمع نیروهای خط امام، اعلام واضع روشن و برنامه های نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات آتی مجلس را در همایش هم اندیشی اصلاحات که قرار است در عید غدیر برگزار شود موکول و تصریح کرد: در حال حاضر کار گروه ها و کمیته های شورا، فعالیت خود را به صورت جدی شروع کرده اند که در این میان می توان به تشکیل کمیته امور استان ها که به مسولیت نمایندگان ادوار مجلس، اداره می شود اشاره کرد که اقدامات قابل تحسینی تا کنون به ثبت رسانده اند.

غریبانی از آغاز فعالیت سایت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در آینده ای نزدیک خبر داد و اذعان داشت: این سایت برای آگاهی مردم از برنامه های شورا و همچنین طراحی پرسشنامه ها، در آینده نزدیک آغاز به کار خواهد کرد.

دبیر کل انجمن اسلامی مهندسان در ادامه افزود: پیشنهاد اولیه برای برگزاری هم اندیشی اصلاح طلبان سالن وزرارت کشور است که کمیته پشتیبانی و دبیرخانه پیگیر این موضوع خواهند بود.

غریبانی همچنین با اشاره به تشکیل کمیته 1+7 که چند روز پیش از طریق چند سایت خبری منتشر شده بود این خبر را به شدت تکذیب و یادآور شد: این خبر ها که متاسفانه از سوی برخی افراد که مدعی اصلاح طلبی هستند منتشر می شود تنها دامن زدن به اختلافات و ایجاد هرج و مرج در جبهه را منجر می شود و جز جریان سازی سیاسی چیز دیگری نیست.

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پایان خاطر نشان کرد: تلاش ما و دغدغه اصلی اصلاح طلبان ایجاد یکپارچگی و حفظ وحدت درجامعه و همچنین بحث آشتی ملی است چرا که اختلافات و بدنام کردن ها هیچ گاه به نفع انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نبوده و نیست./باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *