هراز نيوز: پرویز سروری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش برخی افراد که در صدد ایجاد بستر لازم برای حضور دوباره فتنه گران در انتخابات هستند، گفت: ما نمی توانیم برای کسانی که نتوانستند امتحانشان را پس بدهند و قانون و انتخابات را دور زدند، فرش قرمز پهن کنیم تا در انتخابات شرکت کنند. این کار قطعا مقبول مردم و نظام نیست.

سروری با تاکید بر اینکه این اقدام نمی تواند تحقق عملی داشته باشد، افزود: کسانی که در توطئه براندازی نظام شرکت داشند و هر گز از اقدام خود اظهار ندامت نکردند، به هیچ وجه ملت و نظام حضور طلب کارانه آنها در انتخابات پیش رو را نمی پذیرد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات یک نماینده اقلیت درباره سران فتنه گفت: من نمی دانم بررسی این مسئله که مقام معظم رهبری لفظ “سران فتنه” را گفته اند یا نگفته اند، چه ضرورتی دارد. به هر حال فتنه ای شکل گرفته و عده ای در ایجاد آن دخیل بوده اند. یک سر این عده سران سلطه بودند که با همه ابزار و امکاناتشان مجموعه مخالفین نظام را در این کار بسیج کرده و با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی وارد این عرصه شدند. عده ای هم در داخل آنها را همراهی کرده و تا توانستند بر تبل واگرایی از نظام و همگرایی با دشمنان نظام کوبیدند و کمال همکاری را با آنها داشته اند. این افراد با نام قانون وارد انتخابات شدند و وقتی نتوانستند حداکثر آرای مردم را کسب کنند، با نادیده گرفتن قانون وفصل الخطاب ها و هم نوا با ضد انقلاب بر ساز بی قانونی نواختند و یک سمفونی سلطه پسند را بر ما تحمیل کردند تا جایی که خسارات جانی و مالی زیادی برای ما ایجاد شد و این تجربه شیرین رکورد 85درصد مشارکت مردم در انتخابات به کام ملت تلخ شد.

پرویز سروری گفت: بنابراین مهم نیست که نام این افراد را چه بگذاریم. هم می توانند سران فتنه باشند و هم مدیران فتنه. چرا که برخی افراد در داخل تحت مدیریت و لیسانس نظام سلطه فتنه را هدایت کردند و نقش اول را در آن بر عهده داشتند.

گفتنی است: اخیرا محمد مهدی شهریاری نماینده اصلاح طلب مجلس در گفتگویی با یکی از خبرگزاری ها تصریح کرد: رهبر انقلاب هیچ گاه از لفظ ((سران فتنه)) را در سخنان خود به کار نبردند و هر گاه به موضوع فتنه اشاره نمودند، منظورشان به عوامل خارجی بوده است.
منبع: آتي نيوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *