قرار بود جمعی از تجمع کنندگان با مسئول دفتر این روزنامه و سرپرستی جمهوری اسلامی در خوزستان دیدار داشته باشند، اما با وجود اطلاع از حضور، متأسفانه از ساعات اولیه صبح کار خود را تعطیل کردند.

فارس: جمعی از مردم اهواز با تجمع در مقابل دفتر سرپرستی روزنامه جمهوری اسلامی در این استان، خواستار عذرخواهی این روزنامه از خوزستانی‌ها شدند.

در این تجمع که عصر امروز با حضور تعداد زیادی از اقشار مختلف برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمدامین فاطمی‌کیا از روحانیون اهوازی در سخنانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان چند روز پیش در دیدار با اساتید دانشگاه‌های اسلامی در مورد ایجاد تفرقه تذکراتی دادند که نباید اختلافات صورت بگیرد.

وی ادامه داد: روزنامه جمهوری اسلامی با درج مقاله‌ای، با این کار خود در مسیر ایجاد اختلاف گام برداشته و آب در پای درخت تفرقه ریخته است.

این روحانی اهوازی با تشکر از همه کسانی که در تجمع حضور یافتند، خاطرنشان کرد: ما آمده‌ایم با مسئولان روزنامه در استان خوزستان اتمام حجت کنیم که تشریف نداشتند.

فاطمی‌کیا تاکید کرد: به روزنامه جمهوری اسلامی تذکر می‌دهیم که به خاطر درج این مطلب از مردم خوزستان عذرخواهی کند، البته نه از نوع مطلبی که امروز درج نمود و تنها کار خود را توجیه کرد.

وی با اشاره به اینکه این روزنامه باید هر چه سریع‌تر از مردم خوزستان عذرخواهی کند، خاطرنشان کرد: اگر مشکلی با مسئولان دارند، خودشان گره‌هایشان را باز کنند، ما کاری با آن‌ها نداریم.

این روحانی فعال در امور فرهنگی و اجتماعی اضافه کرد: اگر روزنامه جمهوری اسلامی از مردم و اهالی شهید پرور خوزستان به خاطر توهینی که به شور و شعور دینی آن‌ها کرده، عذرخواهی نکند این تجمعات ادامه خواهد داشت.

در تجمع مردم اهواز که اقشار مختلفی از جمله دانشجویان، طلاب و عموم مردم حضور داشتند، با شعار «لبیک یا حسین» اهانت روزنامه جمهوری اسلامی به مردم خوزستان محکوم شد.

قرار بود جمعی از تجمع کنندگان با مسئول دفتر این روزنامه و سرپرستی جمهوری اسلامی در خوزستان دیدار داشته باشند، اما با وجود اطلاع از حضور، متأسفانه از ساعات اولیه صبح کار خود را تعطیل کردند.

روزنامه جمهوری اسلامی در تاریخ 21 آذرماه در مطلبی با عنوان «آیا امام حسین (ع) به ایجاد مشکلات برای مردم رضایت دارند؟!» به شور و شعور مردم استان خوزستان در استقبال و زیارت میلیونی از ضریح حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در شهرهای مختلف توهین کرد که این اقدام روزنامه با واکنش‌های زیادی روبه رو شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *