شهردار آمل با اعلام اين خبر افزود : به منظور اطلاع رساني دقيق ، تامين رفاه و آسايش و ارائه خدمات بهينه به شهروندان طرح پلاك كوبي واحدهاي مسكوني و تجاري شهر آمل آغاز گرديده است .

به گزارش روابط عمومي شهرداري آمل ، احمد اميرسليماني شهردار آمل افزود : در مرحله ی اول اين طرح از حدود 85 هزار پلاك سطح شهر بالغ بر 10 هزار و 355 پلاک فهرست بندی شده كه با همكاري اداره پست اين شهرستان نصب اين پلاک ها نيز آغاز شده است .

وی اظهار داشت : با توجه به حساسیت کار و لزوم نصب صحیح پلاک ها یک نفر به عنوان بازرس و کارشناس  ناظر بر نصب پلاکها  نظارت دارند .

شهردار آمل هزينه ي اجراي پروژه پلاك كوبي را حدود 2 ميليارد و 550 ميليون ريال بيان كرد و افزود : شهروندان برای نصب پلاکها نباید هیچ هزینه ای پرداخت کنند و اجرای طرح پلاک كوبي واحدهاي مسكوني ،  تجاري و صنعتي با هدف تسهیل در شناسایی دقیق اماکن شهری و سهولت در جابجایی مرسولات طي انعقاد قراردادي با اداره پست شهرستان آمل آغاز و با جدیت در حال انجام می باشد .

اميرسليماني در پایان از شهروندان درخواست نمود تا در هنگام مراجعه مامورین برای نصب پلاک با آنها همکاری لازم را داشته باشند و در صورت داشتن هرگونه سوال و یا مشکلی ؛ مراتب را به سامانه پيام گير 137 و پيام كوتاه شهرداري آمل اعلام و با قید آدرس و تلفن مشخص امکان رسیدگی به درخواستها را برای شهرداری فراهم آورند تا در اولین  فرصت  نسبت به رفع  موانع رسیدگی شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *