روزنامه وارش آرمانهاي انقلاب را بر همه چيز مقدم مي داند

کمال نیوز به دنبال درج مطلب و اگهي مساله برانگیز در وارش و انتقاد مخاطبان و رسانه ها، ليلا وريجي مدير مسئول اين روزنامه در اطلاعیه ای از ملت ولايتمدار ايران و مخاطبان این رسانه عذرخواهی کرد.

در يادداشت وريجي آمده است: ضمن پوزش فراوان از این خطای ناخواسته، تاکید می کند که این گونه نظارت ها را برای حفظ فضای رسانه ای میهن اسلامی ضروری و در خور استقبال نیز می داند.

روزنامه وارش هم مثل روزنامه‌ها و رسانه‌های دیگر عاری از خطا نبوده و نیست ولی بنظر ما سوابق روزنامه وارش نشان داده است که آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع ملی را که رهبر معظم انقلاب اسلامی منادی و مدافع قاطع آنند، برهر چیز دیگر مقدم می‌داند و هرگز با جریان‌های معاند داخلی و خارجی همراهی نداشته و ندارد و آن بخش از محتوای مطلب مذکور که‌ موجب و موجد تفسیرهای ضدّنظام شده است مورد قبول این روزنامه نبوده و نیست.
چنانچه برخی یاران و دلسوزان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از انتشار غیرعمدی نوشته مزبور در این روزنامه، حقیقتاً دچار رنجش و نگرانی و شبهه شد ه اند، روزنامه وارش از همه آنان صمیمانه پوزش می طلبد و قطعا” منبعد نظارت و كنترل بيشتري در خصوص مطالب منتشره معمول خواهد داشت وهرگز خطاکارانه حتي سهوي عمل نخواهد كرد.

لازم به ذكر است در پي اين واقعه تلخ كه در غياب مدير مسئول روزنامه در دفتر روزنامه در روز شنبه هفته جاري به دليل كسالت و مراجعه وي به پزشك در تهران روي داد ، پس از اطلاع از اين موضوع، كليه شماره هاي روزنامه مربوطه در اولين ساعات روز جمع آوري و از توزيع تعدادي از شماره هاي روزنامه مربوطه جلوگيري شد. بنا به دستور مديرمسئول روزنامه نيز با فرد خاطي و سهل انگار به شدت برخورد خواهد شد.

گفتني است ديروز در پي احضار دادستان محترم مركز استان، وريجي مديرمسئول روزنامه وارش، به همراه جمعي از تحريريه روزنامه وارش در دفتر دادستان محترم مركز استان حاضر و در اين رابطه توضيح دادند. دادستان محترم مركز استان نيز با بيان اهميت موقعيت كشورمان در جهان و سوء استفاده دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ، بر ضرورت دقت در انتشار مطالب و نظارت بيشتر تاكيد نمودند.

همچنين بنا بر تصميم مديرمسئول روزنامه وارش انتشار اين روزنامه تا اطلاع ثانوي متوقف خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *