هراز :شهردار منطقه دو با حضور در ستاد سیل شهرداری این منطقه از نزدیک در جریان اقدامات پرسنل شهرداری ساری قرار گرفت. حسن رادنیا در این دیدار با تاکید بر همکاری در هنگام بروز مشکلات افزود:«ما می خواهیم منافع مشترک شهرداری و شهروندان را با روحیه تعاون و همیاری بیشتر کنیم.»
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری ساری حسن رادنیا شهردار منطقه دو افزود:« نوع و ارتباط بین مسئولین و مردم می تواند الگوی مناسبی از رعایت حقوق متقابل باشد»
اینطور که روابط عمومی شهردار منطقه دو خبر داده است وی به همراه سایر اعضا در محل ستاد سیل حضور داشت یکشنبه گذشته را روز جهش خدمت بیشتر و بهتر به همشهریان دانست و یادآور شد:« وظـیفه خود می دانیم که با تمام توان خود خدمت در شهرداری را به صورت شبانه روزی نهادینه کنیم» .
وی بیان داشت : ما با انجام درست و بموقع وظایف خود می توانیم مشکلات شهروندان را کاهش داده و در نتیجه جایگاه شهرداری را حفظ کنیم .
رادنیا افزود : ما همچنان می خواهیم منافع مشترک شهـروند و شهـرداری را با روحیه تعاون و همیاری متقابل بیشتر کـرده و نگاه همشهریان را روز به روز نسبت به شهرداری تغییر دهیم چرا که خدمتگــزار آنان هستیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *