صبح امروز وقتی استاندار مازندران به منظور ملاقات عمومی با مردم ولایتمدار شهرستان قائمشهر در مصلی نماز جمعه این شهرستان حضور داشت شهردار این شهر جلوی چشم استاندار مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بلاغ از قائمشهر،صبح امروز  در ملاقات عمومی استاندار مازندران با مردم شهر قائمشهر که در مصلی جمعه این شهرستان برگزار شد

شهردار قائمشهر جلوی چشم طاهایی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی  توسط یک جانباز مورد ضرب و شتم قرار گرفت که منجر شد شهردار برای چند سارعت در بیمارستان بستری شود

گفتنی است عملکرد شهردارقائمشهر گلایه های فراوانی بین خانواده های شهدا و جانبازان بهمراه داشته  و این سوال را در اذهان عمومی بوجود آورد که چرا با توجه به عملکرد ضعیف  شهرداری عده ای که خود از حامیان قشر ایثارگر و از خانواده معظم شهدا هستند از وی حمایت می کنند؟!

4 thoughts on “ضرب و شتم شهردار قائمشهر جلوی چشم استاندار / شهردار ساعاتی را در بیمارستان بستری شد”
  1. از شما بعید است از کتک خوردن یک مقام مسئول توسط یک جانباز ولو آن که ذی حق باشد حمایت کنید. این رفتار غیرقابل دفاع است و از یک جانبار بدتر. من نه این شهردار را می شناسم نه آن جانباز را. اگر این جانبار شکایتی دارد راهش مراجعه به قانون است نه اقدام خودسرانه در ضرب وجرح دیگران. اگر این موضوع باب شود فاجعه ای خواهد بود. لطفا بیشتر دقت کنید. یک طلبه و مدرس حقوق.

  2. اتفاقا ایکاش عکسی از صحنه هم میذاشتید

  3. آقای حقوق خوان و حقوق دان، جهت روشن شدن ذهن بسیار پاکتان ذکر برخی مسائل را لازم دیدم بگویم:
    1: قشر جانبازان این رنج دیدگان جنگ، اینقدر مورد بی مهری مسئولین قرار گرفتند که نتوانستند از طریق مراجع ذیربط به حق خویش برسند.
    2: توجه به این نکته ،رانت های پشت پرده در شوراء شهر(سادات نیا و گوران) و دفتر استاندار ….. چرا از این فرد حمایت میکنند نمیدانم.آیا منفعتشان در میان است……….؟؟؟؟؟؟
    3:چرا سادات نیا در شوراء شهر باید سه فرزندش در شهرداری مشغول شوند ولی این جانباز عزیز نتواند یک فرزندش را مشغول بکار کند؟؟؟؟
    4:جناب حقوق دان شما تا بحال با این تیپ افراد از خدا و از خلق بی خبر برخورد داشته اید که با بی نزاکتی بی احترامی بی ادبی با مردم برخورد نماید؟؟؟؟؟؟
    حیف که آقایون مسئول شهرستان این مطالب را می دانند ولی بخاطر دنیا و منافعشان سکوت کردند. شمارا بخدا اول تحقیق کنید سپس نظر بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *