هراز نیوز :همانطور که می دانید 16 آذر روز دانشجو بود و استاندار مازندران نیز با حضور در دانشگاه مازندران پاسخگوی دانشجویان بود و تقریبا یک روز کاری را میان دانشجویان گذراند ، در دانشکده فنی امام محمد باقر (ع) و دانشگاه آزاد ساری نیز 2 نماینده ساری حضور یافته و به بحث و گفت و گو با دانشجویان پرداختند .

اما در این میان دانشگاه صنعتی بابل بعنوان یکی از دانشگاههای نمونه شمال کشور که بسیاری از فارغ التحصیلان سالهای گذشته آن در سراسر کشور به خدمت مشغولند و در سمتهای مهم دولتی نیز بعضا فعالیت می کنند ،  با توجه به تعداد بالای دانشجوی مستقر در این دانشگاه می توانست نقش مهم تری در این روز ایفا نماید .

متاسفانه تا امروز (18) آذر حتی مدیر این دانشگاه پیامی به مناسبت روز دانشجو صادر ننموده است یا لا قال در سایت این دانشگاه که به هر مناسبتی پیامی از رییس دانشگاه در صفحه اول خود داشت تا کنون مطلبی در این مورد درج ننموده است و حتی یک تبریک خشک و خالی به دانشجویان در وب سایت این دانشگاه دیده نشده ! و به این می ماند که مسئولان این دانشگاه این روز را  فراموش کرده اند !

شاید خود دانشجویان این دانشگاه که در چندین دانشکده و در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند این موضوع را فراموش کرده و این تاریخ را از یاد برده اند !

 

شمال پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *