تاکيد بر ارتقاء سطح دانش و آگاهي مددکاران اجتماعي کلانتري ها در مازندران

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،سومين کارگاه آموزشي مشاوران و مددکاران اجتماعي کلانتري هاي استان مازندران با موضوع زوج درماني صبح امروز با حضور مددکاران اجتماعي کلانتري ها در سالن شماره 2 ستاد فرماندهي انتظامي استان برگزار شد. اين گزارش حاکي است،دراين کارگاه آموزشي سرهنگ”هادي زارعي”معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران در سخناني ضمن خير مقدم به تشريح اهداف برگزاري جلسات آموزشي براي مشاوران و مددکاران اجتماعي کلانتري ها پرداخت. وي تصريح کرد:ارتقاء کيفيت خدمات مشاوره اي،هدايت و راهنمائي خوب مراجعه کنندگان به اين مراکز،شناسائي معضلات وآسيب هاي اجتماعي و ارتقاء سطح دانش و بينش مشاوران و مددکاران اجتماعي کلانتري ها را با استفاده از اساتيد مجرب علمي و دانشگاهي از جمله اهداف برگزاري اين کارگاه ها دانست. سرهنگ”زارعي”با اشاره به اينکه يکي از وظايف مهم مددکاران اجتماعي کلانتري ها مخاطب شناسي و جذب آنان به اين مراکز است ،تصريح کرد: با جلب مشارکت عمومي و تعامل بيشتر با نهاد ها ومراکز مشاوره اي و کارشناسان در اين حوزه نسبت به ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعان اقدام کنيد. گفتني است،سومين کارگاه آموزشي مشاوران ومددکاران اجتماعي کلانتري ها با دعوت از کارشناس ارشد روانشناسي باليني و از اساتيد دانشگاه با موضوع زوج درماني به مدت يک روز در ستاد فرماندهي انتظامي استان مازندران در حال برگزاري است.

 

خبر فوري:محور “هراز” در مازندران از فردا به مدت سه روز مسدود است

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،در اين اطلاعيه آمده است، به منظور بازگشايي ورودي تعدادي از تونل هاي احداثي اجراي باند دوم محور هراز که با راه موجود تلاقي دارد، اين محور از ساعت 6 صبح فردا يکشنبه 12 آذرماه تا ساعت 16 روز سه شنبه 14آذرماه بطور کامل مسدود مي باشد. اين گزارش حاکي است، رانندگاني که قصد تردد از اين محورهاي مواصلاتي دارند مي توانند از محورهاي جايگزين فيروزکوه و کندوان براي تردد استفاده کنند. فرماندهي پليس راه مازندران با تاکيد بر رعايت قوانين ومقررات راهنمائي ورانندگي از رانندگان خواست با توجه به شرايط جوي حاکم بر محورهاي کوهستاني همواره از تجهيزات مناسب براي تردد در اين محورها استفاده کنند. گفتني است،مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با شماره تلفن 2182934 و 2182920 با پيش شماره 0151 بطور شبانه روز پاسخگوي وضعيت راه هاي استان مي باشد.

 

 

 

 

مقام معظم رهبري تجلي بخش وحدت و آرامش در جامعه هستند

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،دکتر”هادي ابراهيمي”معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران دقايقي پيش در جلسه شوراي فرماندهي انتظامي استان که با حضور سردار”عليرضا مسکني”فرمانده انتظامي استان،مسئولان عقيدتي سياسي،حفاظت اطلاعات،معاونان،روساي پليس هاي تخصصي و فرماندهان انتظامي شهرستان ها همراه بود،شرکت کرد. اين گزارش حاکي است،در اين جلسه دکتر”ابراهيمي”در سخناني ضمن تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در جمع بسيجيان به تشريح وضعيت کنوني کشور و راهکار هاي عبور از بحران و مقابله با تحريم هاي اقتصادي دشمن پرداخت. وي تصريح کرد:دشمنان قسم خورده نظام پس از سه دهه تلاش بيهوده و بي نتيجه در براندازي نظام و مقابله با انقلاب اسلامي شرايطي را براي کشور ما ايجاد کرده اند تا با بحران اقتصادي بتوانند کشور را فلج کنند. معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري،يکي از اهداف دشمن در ايجاد تحريم ها و بحران هاي اقتصادي عليه کشور را ايجاد نااميدي،ياس و شکاف بين مردم و مسئولان نظام دانست. وي با تاکيد بر پيروي از رهنمودها و فرمايشات معظم له،ازمقام معظم رهبري(مدظله العالي) بعنوان تجلي بخش وحدت و آرامش در جامعه ياد کرد و افزود:ايشان همواره با فرمايشات خود نور اميد را در جامعه اسلامي متجلي مي کنند. “ابراهيمي”تاکيد کرد:وظيفه ما در اين شرايط حساس هم افزايي،همگرايي،اتحاد و ايجاد همبستگي و همدلي براي مديريت بحران و توجه به توانمندي ها،توليد و سرمايه ملي است. اين مقام مسئول عنوان داشت:ما عضو يک خانواده ايم و بايد با تعامل و همکاري تنگاتنگ با دستگاه ها از هرگونه دامن زدن به نارسائي ها و ايجاد تنش و ناکارآمد نشان دادن يکديگر بپرهيزيم. معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به اينکه نيروي انتظامي بازوي توانمند و قدرتمند نظام اسلامي است،از اقدامات موثر فرماندهي انتظامي استان در راستاي تامين نظم و امنيت در سطح استان به ويژه مجموعه فرماندهي پليس راه استان قدرداني کرد.

 

تقويت باورها و اعتقادات ديني نقش مهمي در کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي دارد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،سرهنگ”فتحي”فرمانده انتظامي شهرستان”نکا”در مراسم عزاداري حسيني در جمع عزاداران روستاهاي” گرگنج و شير کلا” با اشاره به وجود برخي ناهنجاري هاي اجتماعي و توطئه هاي دشمنان قسم خورده نظام عليه کشور به نقش باورهاي ديني در پيشگيري و کاهش اين آسيب ها پرداخت. وي خطاب به خانواده ها و جوانان بر حضور فعال در مراسم هاي مذهبي،ديني، حضور در مساجد و تکايا و اداء فرايض الهي تاکيد کرد. فرمانده انتظامي شهرستان”نکا”،در بخشي ديگر از سخنان خود انتخاب دوست خوب براي فرزندان توجه به رفتارهاي غير عادي فرزندان، بررسي مشکلات رفتاري و اخلاقي آنان از سوي خانواده ها را در راستاي پيشگيير از آتسيب هاي اجتماعي موثر دانست . سرهنگ”فتحي” يکي از اهداف مهم قيام عاشوراي امام حسين(ع) را امر به معروف و نهي از منکر اعلام کرد و افزود:دشمنان نظام با جنگ نرم و ترويج شبکه هاي ماهواره اي و سايت هاي اينترنتي مبتذل کانون خانواده ها و اعتقادات ما را نشانه رفته اند.

 

 

 

کشف 19 دستگاه موتورسيکلت مسروقه در ساري

سرهنگ”رضايي”درگفتگو با حبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود:در راستاي شناسائي و کشف خودرو موتور سيکلت هاي مسروقه، ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي اقدام به بازرسي از پارکينگ هاي سطح شهر کردند.وي تصريح کرد:در اين طرح ماموران با استفاده از سيستم هاي رايانه اي و بررسي مشخصات خودروهاي توقيفي در پارکينگ ها موفق شدند،بيش از 19 دستگاه موتورسيکلت مسروقه را کشف و ضبط کنند. فرماتنده انتظامي شهرستان”ساري”در ادامه با اشاره به شناسائي و دستگيري بيش از 9 سارق از جمله سارقان داخل خودرو،باغ مرکبات،موتورسيکلت و سارق خودرو از کشف دو دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسيکلت مسروقه ديگر در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ”رضايي”افزود:متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شده و تلاش براي شناسائي مالباختگان همچنان ادامه دارد.

 

کشف 940 متر سيم سرقتي و دستگيري هشت سارق در”نکا”

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مقابله با سارقان حرفه اي و سابقه دار،طرح پاکسازي نقاط آلوده در سطح شهرستان نکا به مرحله اجرا گذاشته شد. اين گزارش حاکي است،در اين طرح ماموران با شناسائي سارقان حرفه اي در عمليات ويژه پليسي موفق شدند،هشت متهم به سرقت را دستگير کنند. متهمان دستگير شده در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به دو فقره سرقت مغازه، سرقت موتورسيکلت، منازل و چندين فقره سرقت سيم برق اعتراف کردند. برپايه اين گزارش،ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهمان دستگير شده موفق شدند،بيش از کشف520 متر سيم برق را به همراه 420 متر کابل مخابرات و يک دستگاه موتورسيکلت کشف و ضبط کنند. گفتني است،متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.

 

هوشياري پليس آگاهي”چالوس”دست جاعل کلاهبردار را رو کرد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،در پي مراجعه فردي به نام”الف- الف” 27 ساله به رئيس پليس آگاهي شهرستان”چالوس”که خود را از کارمندان عالي رتبه دولتي معرفي کرده بود،تقاضاي تامين امنيت براي اقامت چند روزه در يکي از هتل هاي شهر را کرد. اين گزارش حاکي است،اين فرد که با چهره اي موجه و آراسته واستفاده از الفاظ اغفال آميز،سعي در جلب اعتماد رئيس پليس آگاهي شهرستان را داشته بعلت حرف هاي پراکنده و ضد نقيض،شک و ترديد اين مامور هوشيار را برانگيخت و در بررسي هاي بعدي مشخص شد،اين فرد جاعل و کلاهبردار است که با جعل عناوين دولتي و حضور در مراکز انتظامي يا اداري و مکان هاي ديگر با سوء استفاده و جعل عناوين مختلف از موقعيت اشخاص به نفع خود سوء استفاده مي کند. برپايه اين گزارش،ماموران در ادامه تحقيقات با هماهنگي مرجع قضايي با مراجعه به محل اقامت وي موفق شدند،مدارک جعلي زيادي از شرکت هاي جعلي که از افراد کلاهبرداري کرده را کشف و ضبط کنند. گفتني است،متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

 

 

 

 

کشف قتل و دستگيري قاتلان راننده خودرو پژو206 در” آمل”

سرهنگ”محمد عظيمي”درگفتگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح جزئيات اين جنايت هولناک گفت:در پي مراجعه خانواده فردي به نام”م-س” 52 ساله به ماموران پليس آگاهي شهرستان آمل مبني بر مفقودي اين فرد با يک دستگاه خودرو پژو 206،موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت. وي تصريح کرد:ماموران بلافاصله ضمن درج و ثبت اطلاعات فقداني و خودروي مورد نظر در سامانه پليس آگاهي،اقدامات ويژه را در جهت شناسائي و کشف مفقودي آغاز کردند. رئيس پليس آگاهي مازندران خاطر نشان کرد:ماموران در ادامه تحقيقات با استفاده از شگرد هاي خاص پليسي رد فرد مفقودي را در آخرين تماس با خانواده اش درشهرستان” آمل”شناسائي کردند که فرد مورد نظر در اين تماس از تصادف خود با يک دستگاه خودرو وانت پيکان خبر داده بود. سرهنگ”عظيمي”افزود:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات ميداني با شناسايي يک شاهد عيني دريافتند،فقداني مورد نظر به اتفاق دو نفر مردجوان با خودروي پژو 206 به صافکاري اش مراجعه و پس از برآورد خسارت محل را ترک کردند. “عظيمي”اظهار داشت:با دريافت اين اطلاعات و در ادامه شناسائي فردي ديگر ماموران موفق شدند،دو مرد جواني که با اين فرد فقداني ارتباط داشته اند،به نام هاي”س-د” و”ح-ر” شناسائي کنند.وي گفت:ماموران با شناسائي اين دو مرد جوان در اقدامي غافلگيرانه هر دو آنان را پس از چند روز تعقيب و مراقبت در عمليات ويژه پليسي در مخفيگاهشان در يکي از مناطق صعب العبور جنگلي دستگير کردند. رئيس پليس آگاهي مازندران يادآور شد:متهمان دستگير شده در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به قتل راننده خودرو پژو 206 باانگيزه سرقت خودرو اقرار و اظهار داشتند:با ايجاد تصادف ساختگي به بهانه پرداخت خسارت مقتول را به يکي از مناطق جنگلي کشانده و پس از قتل،خودروي وي را سرقت و به مبلغ 5 ميليون تومان به فردي مالخر فروخته ايم. “عظيمي”افزود:با تلاش مأموران و هدايت و راهنمايي متهمان اين پرونده در تشريح صحنه قتل جسد مقتول”م- س”در حاليکه از ناحيه سر متلاشي شده بود در داخل جنگل کشف و متهم به مالخري به نام “ف-م” در اين ارتباط دستگيرشد. رئيس پليس آگاهي مازندران عنوان داشت:خودروي مسروقه کشف و ضبط و متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.

 

اعتراف سارقان سيم برق به 25 فقره سرقت در”بهشهر”

سرهنگ”نورا… ملکي”درگفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم برق در مناطق کوهستاني و صعب العبور منطقه هزارجريب اين شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت. وي تصريح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق شدند، دو متهم به سرقت سيم برق را شناسائي کنند. فرمانده انتظامي شهرستان”بهشهر”اظهار داشت:با شناسائي مخفيگاه متهمان پس از هماهنگي با مرجع قضائي ماموران در عمليات غافلگيرانه هر دو اين افراد را دستگير و از آنان بيش از 50 کيلو گرم سيم برق سرقتي را کشف و ضبط کردند. سرهنگ”ملکي”خاطر نشان کرد:متهمان در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس تاکنون به 25 فقره سرقت و سرقت بيش از سه هزار متر سيم برق درسطح شهرستان بهشهر و شهرستان هاي اطراف اعتراف کردند. فرمانده انتظامي شهرستان”بهشهر”افزود:درهمين ارتباط سه متهم به مالخري شناسائي و دستگير و پس از تشکيل پرونده به همراه متهمان به سرقت به مرجع قضايي معرفي و روانه زندان شدند.

 

معاونت اجتماعي فرصتي براي شناخت بسترهاي اجتماعي جامعه

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،سرهنگ”هادي زارعي”درمراسم معارفه اين معاونت در جمع فرماندهان ومسئولان انتظامي استان مازندران و کارکنان معاونت اجتماعي ضمن تسليت ايام سوگواري شهادت سرور و سالار شهيدان آقا اباعبدا…الحسين (ع) و سالروز شهادت امام سجاد(ع) به تشريح ماموريت ها و وظايف اين معاونت پرداخت. وي عنوان داشت:معاونت اجتماعي در حقيقت فرصتي براي شناخت بسترهاي اجتماعي جامعه است. وي تصريح کرد:معاونت اجتماعي با جلب مشارکت عمومي، اعتماد عمومي مردم نسبت به پليس افزايش داده و با بهره گيري از سرمايه اجتماعي گام موثري در تحقق اهداف سازماني برخواهد داشت. معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران گفت:اطلاع رساني،آگاهسازي عمومي و آموزش همگاني در تعامل با رسانه ها موجب کاهش بار انتظامي و افزايش خودکنترلي در جامعه در راستاي پيشگيري ومقابله با جرائم خواهد شد. سرهنگ”زارعي” اظهارداشت:ارتقاء امنيت رواني وافزايش احساس امنيت در جامعه از وظايف مهم معاونت اجتماعي است که در اين راستا ضمن مقابله با عمليات رواني دشمن نسبت به اطلاع رساني به موقع و تنوير افکار عمومي اقدام خواهد شد.معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران در پايان بر اجراي تدابير فرماندهي انتظامي استان وتعامل هرچه بيشتر معاونت ها و روساي پليس هاي تخصصي در راستاي اجراي برنامه مختلف فرهنگي و اجتماعي در سطح استان تاکيد کرد.

 

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران معرفي شد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،اين مراسم با حضور سردار”مسکني”فرمانده انتظامي استان مازندران و ديگر مسئولان انتظامي استان در سالن اجتماعات ستاد فرماندهي انتظامي استان برگزار شد. اين گزارش حاکي است،در اين مراسم سردار”مسکني”فرمانده انتظامي مازندران در سخناني به تشريح وظايف وماموريت هاي معاونت اجتماعي در نيروي انتظامي پرداخته ومعاونت اجتماعي را بعنوان پل ارتباطي پليس با مردم معرفي کرد . وي تاسيس معاونت اجتماعي در ناجا را يک حرکت رو به جلو در راستاي توسعه امنيت اجتماعي در جامعه دانست و افزود:معاونت اجتماعي يک فضاي نو و جديد را براي ناجا باز کرده تا جائيکه نيروي انتظامي در مسائل امنيتي و اجتماعي تغييرات شگرفي داشته است. برپايه اين گزارش،در ابتداء اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين”حکمتي پور”رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي مازندران در سخناني به تشريح انواع حيات انسان پرداخت. وي عنوان داشت:انسان ها در زندگي دو گونه حيات دارند،حياتي که در آن انسان هر روزش يکي است ودر اين نوع حيات انسان در حال ضرر است و حيات طيبه که همواره در آن انسان در حال تکامل و پيشرفت است. رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان مازندران در ادامه به عوامل داشتن حيات طيبه اشاره کرد و افزود: از جمله عوامل داشتن حيات طيبه اهل عبادت و راز و نياز بودن است. وي در تشريح نقش عبادت در حيات طيبه به اقامه نماز ظهر عاشوراي امام حسين (ع) اشاره کردواظهار داشت: امام حسين (ع) در روز عاشورا و در جنگ سخت با يزيديان در وقت نماز دست از جنگ کشيد وبه اقامه نماز پرداخت. “حکمتي پور” تاکيد کرد:بايد با تاسي از اهل بيت و تلاش در عبادت و بندگي خداوند تبارک و تعالي از حيات طيبه برخوردار شويم. گفتني است،درپايان اين مراسم طي حکمي سرهنگ”هادي زارعي”بعنوان معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران معرفي و با اهداء لوح تقدير به سرهنگ”سيد ابوطالب حسيني” از زحمات وي قدرداني شد.

 

ولايت فقيه ركن اصلي انقلاب اسلامي است

به گزارش پايگاه خبري پليس،مراسم عزاداري کارکنان نيروهاي مسلح استان مازندران به مناسبت سومين روز شهادت سيد و سالار شهيدان حضرت آقا اباعبدالله الحسين (ع) و سالروز شهادت فرزند بزرگوار ايشان سيد الساجدين زين العابدين امام علي بن حسين (ع) صبح امروز در”امام زاده يحيي”شهرستان ساري برگزار شد. اين گزارش حاکي است، در اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين “حکمتي پور”رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظايم استان مازندران در سخناني به نقش ولايت فقيه در جامعه پرداخت. وي تصريح کرد:ولايت فقيه در جامعه اسلامي بسيار حائز اهميت است چرا كه باعث مي شود تا ما راه دينداري را گم نکنيم و تبعيت از ولايت فقيه موجب استحكام نظم و انضباط،اقتدار و پيروزي نظام اسلامي مي شود. وي ولايت فقيه را مهمترين توانمندي نظام خواند و اظهار داشت:ولي فقيه،ستون اصلي وخيمه انقلاب و اساسي ترين عامل در برون رفت از مشکلات جامعه است. رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي مازندران گفت:ما با توکل به خدا وتوسل به ائمه و بر اساس آنچه از نهضت عاشورا و قيام سيدالشهداء(ع) و تابعيت از مقام معظم رهبري آموختيم،هرگز زير بار زور نمي رويم و مطمئن باشيد که منطقي تر از نظام جموري اسلامي ايران در هيچ جاي دنيا پيدا نمي شود. حجت الاسلام”حکمتي پور” با تاكيد برتقويت باورها،ايمان و اعتقادات مذهبي و ديني گفت:رمز ماندگاري انقلاب اسلامي ايمان به خدا و وجود ولايت فقيه است و در شرايط كنوني كه دشمنان انواع و اقسام تحريم ها تهديدات و فشارها را تحميل مي كنند،تنها راه نجات و صراط مستقيم پيروي از ولايت فقيه است. وي گفت:دربينش اسلامي ريشه همه زشتي ها،ستمگري ها،تبهکاري ها”ذلت نفس”معرفي شده و بهترين راه اصلاح آنها عزت بخشي به جامعه اسلامي و عزت آفريني در افراد جامعه مي باشد. حجت الاسلام والمسلمين”حکمتي پور”برپايي امر به معروف و نهي از منکر،احياء دين وترويج نماز،گسترش معنويان و نفي مفاسد و مبارزه با منکرات را هدف اصلي قيام امام حسين (ع) عنوان داشت.  وي تصريح کرد:تذکر لساني يک وظيفه همگاني است و همه ما مسئول هستيم به منظور پويائي، همبستگي، وفاق و وحدت جامعه اسلامي اين فريضه ديني را در سرلوحه تمام کارها قرار دهيم.در بخش ديگري از اين مراسم حجت الاسلام”حکمتي پور”به بيان علل ماندگاري عشق و شور حسيني در قلوب مومنين پرداخت و اضافه کرد:ماه محرم فرصت خوبي است تا همه عاشقان و دلسوختگان آن حضرت وظيفه شرعي و انساني خود را در ترويج فرهنگ حسيني ايفا نمايند. رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان مازندران گفت:وفاداري و عشق به مکتب حضرت سيد الشهداء يک حقيقت جاودانه و عاشقانه بوده و نشانگر معرفت و بصيرت عزاداران است. وي تصريح کرد:بصيرت از اصلي ترين و ضروري ترين نياز هاي امروز جامعه است و ارتقاء بصيرت کارکنان انتظامي باعث کارآمدي،موفقيت و مقبوليت بيشتر آنان در جامعه شده و باعث مي شود. رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي مازندران اظهار داشت:بصير و بينا کسي است که مي بيند،مي انديشد و تصميم مي گيرد پس بصيرت و بينايي ديدن با چشم ظاهري و حسي نيست ، بلکه بيشتر به معني ديدن با چشم عقل و هوش است. وي گفت:بصيرت در پيروي و پشتيباني از ولايت فقيه خلاصه مي شود و بفرموده حضرت امام خميني (ره) همه بايد پشتيبان ولي فقيه باشيم تا به مملکت ما آسيبي نرسد.

 

 

 

 

 

نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري: نيروي انتظامي نور چشم نظام است

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،”آيت ا… جباري”نماينده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبري و امام جمعه شهرستان”بهشهر”در سخنراني روز عاشوراي حسيني درجمع عزاداران نمازگزار بر ضرورت تبيين فرهنگ عاشورا و الگوسازي آن براي جوانان تاکيد کرد. وي ضمن تقدير و تشکر از زحمات مجموعه فرماندهي انتظامي شهرستان بهشهر درساماندهي مناسب دسته جات و هيات ها و تامين نظم و امنيت اين مراسم ها عنوان داشت:نيروي انتظامي نور چشم نظام جمهوري اسلامي است. امام جمعه شهرستان “بهشهر”اظهار داشت:همه مسئولان نهادها و ادارات دولتي در سطح شهرستان زحمات زيادي در هرچه باشکوهتر برگزاري عزاداراي ايام محرم داشته اند اما در اين بين نيروي انتظامي نقش حساس تر و مهم تري از بقيه داشته است. “آيت ا… جباري” با تأكيد بر لزوم توجه به معنويات در جامعه افزود:معنويت و اخلاق گرايي بايد در جامعه مورد توجه واقع شود. نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري گفت:محرّم ماهي است که در آن عدالت در برابر ظلم و حق در مقابل باطل قيام کرده است و در طول تاريخ، هميشه حق بر باطل پيروز شده است. امام جمعه شهرستان”بهشهر”اظهار داشت:الگوهاي مکتبي،الگوي همه جانبه امت براي راهيابي به کمال و خودسازي و بندگي‏اند.

فرهنگ عاشورا غني ترين تراژدي ايثار و فداکاري است

به گزارش پايگاه خبري پليس،معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي در جلسه شوراي ستادي در جمع معاونان و روساي پليس هاي تخصصي عنوان داشت:فرهنگ عاشورا غني ترين تراژدي ايثار و فداکاري است که باعث ايجاد همبستگي و قدرت در شيعيان شده است. سرهنگ”مهراب رياحي”اظهار داشت:عاشورا اوج حماسه و تراژدي ايثار است که چشم تاريخ در سراسر حيات بشر هرگز اين واقعه را نديده است. معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي  مازندران عاشوراى حسينى را يادآور شهادت مظلومانه امام شهيدان و ياران باوفايش دانست و گفت:انقلاب ديني امام حسين (ع) به عنوان مهمترين عامل برقراري اسلام راستين و کوبنده تحريفات ديني، همواره در طول تاريخ مورد بغض دشمنان اسلام و ديانت بوده است. سرهنگ”مهراب رياحي” با بيان اينکه«كُلُّ يَوْمٍ عاشُورا ،كُلُّ أَرْضٍ كَرْبَلا»افزود:فرهنگ عاشورا در طول تاريخ همواره براي جامعه اسلامي و مؤمنين الهام بخش بوده و به تعبير روايات،حرارتي در دلهاي مؤمنين ايجاد كرده كه هرگز به سردي نمي گرايد وجلوه هاي اين الهام بخشي را در حماسه 8 سال دفاع مقدس به وضوح ديده شد. وي اظهار داشت: امام حسين (ع) بعنوان شهيد راه آزادگي و احياء كننده امر به معروف و نهي از منكر به همه نسل ها، زمان ها و مكان‌ها تعلق داشته و در حقيقت هر فردي كه به آزادي و كرامت انسان عشق بورزد، امام حسين (ع) مولا و الگوي واقعي اوست. “رياحي”پيام عاشورا را احياء ‌امر به معروف و نهي از منكر در جامعه اسلامي دانست و افزود:كربلا يك دانشگاه ازلي است كه تمام صحنه هاي آن درس و عبرتي تاريخي از پايمردي ها، دفاع از ارزش‌ها،رشد كمالات و فضائل انساني و احياء فريضه واجب امر به معروف و نهي از منكراست. وي در ادامه با تاكيد بر لزوم رعايت حقوق ديگران، انضباط در كار را پايه و اساس هر تلاش وكوششي دانست و رعايت آن را در دسته جات عزاداري سرور و سالار شهيدان مورد تاكيد قرار داد. سرهنگ”رياحي”بدعت قمه زني در مراسم سوگواري سيدالشهداء را بر اساس احكام مراجع تقليد جايز ندانست وبرخودداري از اين اعمال خرافي تاکيد كرد. اين مقام انتظامي ضمن ارائه توصيه هاي انتظامي و پيشگيرانه بر لزوم همياري و همدلي هيئت مذهبي و همكاري آنها با نيروي انتظامي جهت برقراري نظم و امنيت در ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان تاكيد كرد.

 

 

 

کشف سه کيلوگرم ترياک در شهرستان” آمل”

سرهنگ”محمدصادق پهلوان”درگفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود:درپي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت فردي به نام”م-ب” درامر تهيه و توزيع موادمخدر،موضوع در دستور کار ماموران انتظامي کلانتري 13 قرار گرفت. وي تصريح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي موفق شدند،محل اختفاي اين فرد را شناسائي کنند. سرهنگ”پهلوان”افزود:ماموران در ادامه تحقيقات پس از چند روز تعقيب ومراقبت اين فرد را حين تردد در يکي از خيابان هاي شهر در اقدامي ضربتي و غافلگيرانه،با يک دستگاه خودرو پژو 405 دستگير کردند. فرمانده انتظامي شهرستان”آمل”گفت:بادستگيري متهم و بازرسي از داخل خودروي وي مقدار 3 کيلو و 300 گرم ترياک کشف و خودرو وي نيز توقيف شد . گفتني است،متهم با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

 

One thought on “اخبار پلیس مازندران در هفته گذشته”
  1. محوری به نام جاده کندوان وجود ندارد و گروهی این نام کاملا ساختگی را اخیرا به جای جاده تاریخی چالوس بکار می برند.
    جاده چالوس که نام آن برای هر ایرانی آشناست، شاید زیباترین جاده ایران است که در مازندران قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *