سرپرست کلانتری 131 شهرری از دستگیری دو توزیع کننده مواد مخدر طی یک تعقیب و گریز پلیسی در شهرک صالحین خبر داد و گفت: از متهمان مقادیر قابل توجهی شیشه و حشیش کشف و ضبط شده است.

خبرگزاری فارس: سوداگران مرگ به دام افتادند

فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرپرست کلانتری 131 شهرری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر ماموران دایره تجسس تحقیقات خود را جهت شناسایی مناطق جرم‌خیز آغاز کردند.

کبودوند افزود: ماموران این یگان در حال گشت‌زنی در شهرک صالحین شهرری بودند که به دو نفر که با ظاهری نامناسب در حال پرسه زدن بودند مشکوک شدند.

وی بیان کرد: ماموران برای بررسی موضوع به آنها نزدیک شدند اما مظنونان به محض مشاهده پلیس فرار را برقرار ترجیح داده و متواری شدند که با فرار آنها عملیات تعقیب و گریز پلیسی‌ آغاز شد که طی مسیر کوتاهی پلیس موفق شد آنها را دستگیر کنند.

کبودوند تصریح کرد: در بازرسی از متهمان که «سعید و اسحاق» نام داشتند مقادیر قابل توجهی شیشه و حشیش که با لفافه بسته‌بندی شده بود کشف شد.

وی افزود: ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در ارتباط با جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *