معاون قوانین و مقررات سازمان وظیفه عمومی گفت: داوطلبان شرکت در آزمونهای دانشگاهها باید قبل از ثبت نام از تغییرات قانون مطلع شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حجت الله واعظی نژاد روز دوشنبه در حاشیه دیدار مردمی مسئولان سازمان وظیفه عمومی با مردم ازتغییر ضوابط ادامه تحصیل مشمولان در دانشگاهها خبر داد و از داوطلبان مرد شرکت کننده درآزمون ورودی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی خواست قبل از ثبت نام درآزمون از ضوابط و شرایط ادامه تحصیل اطلاع پیدا کنند.

وی ادامه داد: در قانون اصلاحی وظیفه عمومی مصوب 1390 تغییراتی در ضوابط و نحوه ادامه تحصیل مشمولان در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی صورت گرفته که لازم است داوطلبان مرد شرکت کننده در آزمون سراسری و آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی، از این ضوابط اطلاع داشته باشند.

معاون قوانین و مقررات سازمان وظیفه عمومی افزود: ضوابط مربوط به نحوه ادامه تحصیل مشمولان در اختیار سازمان سنجش آموزش کشور و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته و علاوه بر آن ، داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی از ضوابط مورد نظر مطلع شوند.

وی در پایان گفت:در سال گذشته تعدادی از داوطلبان به دلیل عدم اطلاع ازضوابط تحصیلی جدید دچار مشکل شده بودند که توصیه می شود برای سال تحصیلی 92 با اطلاع قبلی از ضوابط تحصیلی ، اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *