شنیده ها از تغییر قریب الوقوع مدیرکل ورزش و جوانان مازندران حکایت دارد.
به گزارش مازندلیگ، در حالی که چند ماهی است بحث تغییر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بر روی زبانهاست و نقل مجالس شده است، اما عملکرد قابل قبول ورزشکاران مازندرانی در المپیک 2012 لندن باعث شد تا این زمزمه ها برای یکی دو ماه کمتر شود.

هفته گذشته موج جدیدی از انتقادات دو تن از نمایندگان شهرهای مازندران در مجلس شورای اسلامی نسبت به عملکرد ضعیف اداره کل ورزش و جوانان مازندران در امر بانوان در خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت تا یک بار دیگر پروژه برکناری نصرالله (امیر) پریچهره از سمت مدیرکلی ورزش و جوانان مازندران کلید بخورد.

امروز خبری از یک منبع موثق دریافت کردیم که حکایت از برکناری قریب الوقوع پریچهره دارد. این منبع موثق می گوید: وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد تا پریچهره را به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان خراسان رضوی معرفی نماید.

حال سوال اینجاست که در صورت رفتن پریچهره از مازندران به خراسان رضوی، چه کسی مرد اول ورزش مازندران خواهد شد؟

از ما نشنیده بگیرید اما از گوشه و کنار شنیده می شود که “احمد سعادتمند” که سابقه معاونت این اداره کل و همچنین مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران را در کارنامه دارد، اصلی ترین گزینه برای جانشینی نصرالله (امیر) پریچهره است و حتی استعلامات لازم نیز در این زمینه گرفته شده و پس از تعطیلات پیش رو، معارفه خواهد شد.
باید منتظر ماند و دید که آیا ورزش مازندران در روزهای آینده رئیس جدیدی خواهد شناخت یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *