بهاره افشاری و نفیسه روشن در‌ فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» نقش‌آفرینی می‌کنند.

خبرگزاری فارس: بهاره افشاری و نفیسه روشن در «تُتُل و راز صندوقچه» + تصاویر

فارس، «بهاره افشاری» و «نفیسه روشن» در فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» به کارگردانی وحید گلستان و تهیه‌کنندگی سعید هاشمی نقش آفرینی می‌کنند.

 

به گزارش فارس، «بهاره افشاری» کار خود را با بازی در فیلم سینمایی ناف (1381)  آغاز کرد و تا ‌کنون در فیلم‌های متعددی نقش‌آفرینی کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به «سه درجه تب»، ‌«پایان‌‌نامه»، «ازدواج در وقت اضافه»، «خیابان بیست و چهارم»، «زندگی شیرین»، «کلبه»، «تسویه حساب» و  «صد سال به این سال‌ها» و همچنین مجموعه‌های تلویزیونی «روزگار قریب» «او یک فرشته بود»، «فاصله‌ها»، «دست بالای دست» و «مرد نقره‌ای» اشاره کرد.

 

همچنین «نفیسه روشن» نیز در سال 81 با حضور در مجموعه تلویزیونی مجموعه «کمکم کن» به کارگردانی قاسم جعفری کارش را آغاز کرد و تاکنون در بیش از 15 مجموعه تلویزیونی از جمله «پنج کیلومتر تا بهشت»، «دارا و ندار»، «ساختمان 85»، «ماه عسل»، «اغما» و «روزگار قریب» و  بیش از 10 تله فیلم و 5 شبکه خانگی حضور داشته است.

 

وی همچنین در فیلم‌های سینمایی چون ، «چک» و «مادر زن سلام» نقش آفرینی کرده است.

بنابراین گزارش، پیشتر حضور حدیث فولادوند، علیرضا خمسه، مهران احمدی، حسن معجونی، رضا فیض نوروزی و نادر سلیمانی در این فیلم اعلام شده بود.

فیلمنامه فیلم «تتل و راز صندوقچه» به بطور مشترک توسط وحید گلستان و منصور غلامی به تحریر درآمده است.

این فیلم که در ژانر کودک و با فضای فانتزی است در شهرهای تهران، تنکابن، رامسر و چابهار فیلم‌برداری خواهد شد.

موضوع این فیلم درباره بزغاله‌ای است که با اشتباه خود موجب بروز یک سری مشکلات برای خود و دیگران می‌شود و تنها کسی که می‌تواند این مشکلات را برطرف کند خودش می‌باشد.

فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» که به صورت رئال و انیمیشن تولید می‌شود اولین همکاری مشترک  بنیاد سینمایی فارابی و وزارت آموزش و پرورش پس از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

اسامی برخی از عوامل فیلم که تا کنون حضور آن‌ها قطعی شده است عبارتند از: کارگردان: وحید گلستان- مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری – طراح گریم: نوید فرح مرزی – مدیر تولید: امیر پوربهشتی- برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: پیام حنفی- نویسنده: وحید گلستان و منصور غلامی – مجری طرح: یدالله کریمی-  طراح صحنه و دکور: مجید علی‌سلام، طراح لباس: ونوس ابوذری، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، مدیرامور مالی: حسن سعیدی، مدیر بازرگانی و تبلیغات: ایمان نیک‌دل، جانشین تولید: مجتبی‌ حاج‌علی، مدیر صحنه: قاسم قاسمی، دستیار دوم کارگردان: کوروش اشرف احمدی، طراح آکساسوار: پویان ابوذری، دستیاران صحنه: امیر حاج‌حسینی و فرید مهتابی، دستیاران تدارکات: مهدی روزبهانی و محمد حیدرقلی، امور دفتری: آزاده بیننده، مشارکت: وزارت آمورزش و پرورش و بنیاد سینمایی فارابی-  تهیه‌کننده: سعید هاشمی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *