فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با شمایل و علائم وهم انگیز در عزای حسینی که سوژه تبلیغاتی برای دشمنان و بیگانگان است برخورد خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: با شمایل و علائم وهم‌انگیز برخورد می‌کنیم

ابراهیم کریم‌خانی در حاشیه نشست بزرگان دستجات عزاداری اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل به کاهش جرایم در ماه محرم و صفر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به فضای معنوی و ارزشی در جامعه و تقویت برخی مولفه‌های شاخص ایمانی و تدینی ما در ماه محرم و صفر با کاهش چشمگیر جرایم و نا امنی‌ها روبرو هستیم.

وی تصریح کرد: به رغم این قاعده ثابت شده، ما در داخل شهرها و جاده‌ها و همچنین تجمعات مردمی در صدد برقراری امنیت و آرامش هستیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل یادآور شد: پلیس به جد با شمایل و علائم وهم انگیز ر عزای حسینی که سوژه تبلیغاتی برای دشمنان و بیگانگان است برخورد خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد عده‌ای نا آگاه و یا مغرض به اصالت فرهنگ عاشورایی و عزاداری لطمه وارد کنند.

این مسئول انتظامی  از سیه‌پوشان ماه محرم در قالب دستجات عزاداری خواست در هنگام عبور شبانه از جاده‌های حاشیه شهر و خیابان‌ها چراغ‌های فروزانی را پیشاپیش خود حرکت دهند تا رانندگان عبوری در تشخیص دستجات عزاداری که سیه‌ پوش شده و با رنگ شب همسانی دارند مراقبت بیشتری داشته باشند.

کریم‌خانی در پایان سخنان خود با هشدار به برخی خانواده‌ها در دریافت نذری‌ها در محل سکونت خود به وسیله افراد مشکوک، ابراز داشت: ما از خانواده‌ها انتظار داریم درب منازل خود را به روی هر کس و ناکس به بهانه نظری باز نکنند چرا که حوادثی را در سال‌های گذشته و روزهای اخیر شاهد بودیم که عده‌ای سودجو به بهانه نذری دادن سعی می‌کردند به سرقت از منازل اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *