به گزارش هراز نیوز : به دنبال اعلام ناراحتی دلسوختگان حسینی از برخی ناهنجاری ها خصوصا در موضوع حجاب و عفاف فرماندار آمل در یک حرکت انقلابی اعلام کرده است که آرایشگاه هایی که در روزهای عزاداری فعالیت نمایند با جریمه سنگین روبرو خواهند شد .

فرماندار آمل گفت: آرایشگاه‌های مختلف روز عاشورا شش ماه پلمپ می‌شوند.
به گزارش سفیر هراز، یدالله اکبرزاده با بیان اینکه در روز تاسوعا و عاشورا حتی نباید به اندازه تعداد انگشتان یک دست هم حرمت ماه محرم نادیده گرفته شود، بیان کرد: بایدها و نبایدهای ماه محرم و روز عاشورا باید جدی گرفته شود.
اکبرزاده با تاکید بر اینکه همه علما و بزرگان نیست به انحراف کشیدن مراسمات ماه محرم نگران هستند، تاکید کرد: باید رفتارهای عزاداری و حرمت این ماه را رعایت کنیم.
وی با اعلام اینکه به اصناف و بازرگانی اعلام کردیم که هر واحد آرایشگاهی که روز تاسوعا و عاشورا باز باشد به مدت شش ماه پلمپ می‌شود، افزود: این امر نیاز به اطلاع‌رسانی دارد تا بتوانیم جلوی کسانی را که شرایط به انحراف کشیدن ماه محرم را دارند از بین ببریم.
فرماندار آمل با اشاره به اینکه آنچه امروز کشور نیاز توجه به آرمان‌ها و عبرت‌های عاشورا است، بر تبیین و بازگویی این عبرت‌ها تاکید کرد.
وی با بیان اینکه به خوبی می‌دانیم دشمن امروز به دنبال هتک حرمت به عاشقان عاشورا است، گفت: صحیح نیست در منطقه‌ای که حسینیه و مسجد دارد تعدادی از افراد خیمه بزنند و تا نیمه‌های شب برای مردم مزاحمت ایجاد کنند.
اکبرزاده با اشاره به اینکه عزاداری‌های اجتماع محور و پرشور مردم باید در محرم جدی گرفته شود، بیان داشت: باید فضای عزاداری منطبق بر آموزه‌های بزرگان و رفتارهای صحیح باشد.
به گزارش هراز نیوز اینکه در حوزه نظارت بر آریشگاه های بانوان به چه صورت نظارت خواهدشد سوالی است که روز های آینده جواب ان مشخص خواهدشد !
4 thoughts on “آرایشگرهایی که ممکن است نقره داغ شوند !”
  1. با تاکید فرماندار ولایی وبه دستور ریاست اماکن عمومی شهرستان آمل کلیه ارایشگاههای زنانه در روز تاسوعا وعاشورا تعطیل می باشد وهرکس مبادرت به باز شدن وکار بکند مغازه اش پلمپ می شود واز مردم ولایتمدار هم اگر کسی این گونه هنجار شکنی ها را مشاهده کرده است سریعا به دایره نظارت بر اماکن عمومی اطلاع دهند تا نسبت به برخورد با انها اقدام گردد

  2. آمل جایی برای منافقان ووطن فروشان نیست خاک تو سر شما ها که اسم خودت را نمیگی خود را ناشناس معرفی می کنی اسمت را بذار منافغق
    در جواب کامنت بالایی
    بانوان مامور نیروی انتظامی در شبانه روز به طور نا محسوس اینگونه ارایشگاهها را زیر نظر دارند قابل توجه هراز نیوز

  3. بهتره اقایون یه فکری به حال امنیت ملت بکن به جای اینکه به ظاهر مردم توجه کنند که این شبای عزادار ی دزدا نریزن اموال ملت رو غارت کنن …..که این چند روز این همه گزارش دزدی گاو صندوق از تو خونه مردم شده…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *