هراز نیوز : ابوالفضل بادپا در وبلاگش نوشت :با وجود این‌که نزدیک به یک سال تا انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری باقی مانده اما گمانه زنی‌ها بر سر کاندیداهای احتمالی احزاب و گروه‌های سیاسی آغاز شده و بازار انتخاب کاندیداها در رسانه‌ها و محافل سیاسی داغ است. دوره ریاست‌جمهوری دهم در حال تمام شدن است؛ دوره‌ای که با وجود نکات مثبت اما حواشی بسیار مخصوصا در زمان خانه‌نشینی احمدی‌نژاد انتقادات بسیاری به آن وارد شد و با وجود شعارهای اقتصادی نتوانست در این زمینه موفق باشد.

به هر حال با ورود به دهه چهارم انقلاب نیاز به فردی کاردان و مدبر برای خروج از موقعیت فعلی کشور به‌ویژه در عرصه اقتصادی احساس می‌شود؛ فردی که اهل عمل در کنار شعار باشد و از حواشی بپرهیزد. این مهم باعث شده است که از حالا، تنور انتخابات داغ شده و بازار حدس و گمان‌ها درباره کاندیداهای احتمالی گرم شود، انتخاباتی که به نظر می‌رسد کاندیداهای نهایی از درون طیف اصولگرایی باشند حال آن‌که اصلاح‌طلبان نیز به گزینه‌هایی برای حضور خود در انتخابات پیش رو رسیده‌اند.

در حال حاضر اسامی زیادی در فضای سیاسی کشور مطرح است؛ از نام‌هایی که یک‌بار بر زبان رسانه‌ها آمده‌اند تا اسم‌هایی که مدت‌هاست ذهن‌ها روی آنان متمرکز شده است. اسم‌هایی چون هاشمی‌رفسنجانی، ناطق نوری، علی‌اکبر ولایتی تا سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی نوه امام راحل،منوچهر متکی و گزینه‌های دولتی چون نیکزاد، صالحی و… برخی از گزینه‌هایی را که زیر ذره‌بین رسانه‌ها رفتند از نظر می‌گذرانید.

منوچهر متکی از دیپلمات‌های باسابقه در وزارت امور خارجه بود که پس از جدایی اجباری و برخورد غیر اخلاقی جریان انحرافی با او به نقش آفرینی در قامت یک بازیگر سیاست داخلی متمرکز شد و تجربه دبیری اجرایی جبهه متحد نیز نشان داد می‌تواند به ایفای نقش موثر در میان اصولگرایان بپردازد.


نشست  اخیر جامعه پزشکان اصلاح طلب استان مازندران در غرب این استان در ماه جاری و نزدیکی به انتخابات آتی ریاست جمهوری …

با توجه به  نشست اخیر اصلاح طلبان استان مازندران و شهرستان آمل با هاشمی رفسنجانی که در ابتداي اين ديدار آقايان فولادي، دريابيگي، شكوهي و حجت الاسلام زارعي جويباري و حجت الاسلام شیخ موسی رجايي آملی ديدگاه‌هاي خود در خصوص وضعيت سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي استان مازندران بيان و با اظهار نگراني از وضعيت اقتصادي و فرهنگي كشور خواستار توجه بيشتر مسئولان نظام براي برون‌رفت از معضلات حاد كشور شدند.

http://www.hashemirafsanjani.ir/sites/default/files/imagecache/media_image_full/IMG_2324.JPG


http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/1/22/171369_182.jpg

با این توجه منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه هفته گذشته جلسه بسته ای در شهرستان آمل با برخی از بازاریان ، فرهنگیان ، فرهیختگان این شهرستان در یکی از مدارس مطرح شهر (…!) به دیدار و گفتگو با آنان پیرامون پتانسیل پشتیبانی شهرستان پرداخت .

لازم به ذکر است قبل از نشست ، ایشان از یکی از مدارس این شهر بازدید بعمل آورد و با برخی ازفعالان و  چهره های سیاسی و اجتماعی شهر دیدار و گفتگو بعمل آورد و سپس در جلسه مذکور حضور یافت .

One thought on “جزییات حضور منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه آمل”
  1. این مدرسه که ایشان بازدید کردند مشکل مالی فراوان داشت که خوشبختانه حل شد
    یک چیزی خیلی مرا شگفت زده کرده است چرا همه سیاسیون در آمل حرف های قشنگی می زنند ؟؟؟؟
    ایا شما می دانید ؟؟؟فکر کنم یادم آمد ماجرای ………خورد ان وزیری که تا ابد در ذهن سیاسیون میماند ؟؟؟؟
    آقای متکی سخنان زیبایی بر زبان آوردند اما یک چیزی یادشان رفت امل شهری ولایتمدار است وباید به اثبات رسیده باشد ان کس که ولایتمدار است .
    واین را در چهره لاریجانی وقالیباف می بینیم
    امثال شما ها اگر کاندید وانتخاب هم شوید قدرت ندارید که در جلوی خودی بایستید چه برسد جلوی دشمن .
    احمدی نژاد با ان همه دب دبه تاب نیاورد وبه قول بعضی از وب سایطها از امدنش به اسم رجایی نام بردند از رفتنش اسم بنی صدر .اسم وب سایط را هم بگم بد نیست 6 بهمن
    رئیس جمهور باید عالم واگاه به تمام امور باشد وباید به حرف تمام متخصصین از موافق تا مخالف گوش کند که این در وجود اقای قالیباف ولاریجانی هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *