رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تکلیف دبیر فدراسیون هیچ زمان مشخص نمی‌شود و دیگر دبیر نمی‌خواهیم و خودم کارهای لازم را انجام می‌دهم.

فارس، حسین رضازاده در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون وزنه‌برداری که بدون حضور دبیر که وظبفه برگزاری مجامع انتخاباتی را دارد، برگزار شد؛ گفت: دبیر فدراسیون ریاحی بود که رفت و در مجمع خودم گزارش عملکرد فدراسیون وزنه برداری را ارئه کردم و دوستان‌مان در مجمع به بررسی آن پرداختند.

وی ادامه داد: دبیر فعلاً نداریم و خودم کارهای لازم را انجام می‌دهم. تکلیف دبیر فدراسیون هیچ زمان مشخص نمی‌شود و دیگر دبیر نمی‌خواهیم و خودم کارهای لازم را انجام می‌دهم. این کار سخت نیست و کارهای لازم را انجام می‌دهم.

رضازاده در مورداینکه گفته می‌شود، علی مرادی در خصوص قطع همکاری داراب ریاحی با فدراسیون وزنه‌برداری تأثیرگذار بود؛ گفت: از این موضوع بی‌خبرم و در حال حاضر آن را می‌شنوم. در مجموع چیزی دراین مورد نشنیده‌ام.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اردوهای تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی نوجوانان با 15 وزنه‌بردار آغاز شده است و این تعداد خود را برای رقابت‌های نوجوانان جهان که انتخابی المپیک است، آماده می‌کنند. در ادامه نیز از این تعداد 5 نفر با صلاحدید کادرفنی خط خواهند خورد و سایرین به کار خود ادامه می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *