سایت فیفا در گزارشی نوشت: کلمبیا با شکست ایران بزرگترین شگفتی تاریخ رقابت‌های جام‌جهانی را رقم زد.

به گزارش فارس، سایت فیفا در گزارشی به شکست ایران مقابل کلمبیا در مرحله یک‌ هشتم رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال تایلند پرداخت و نوشت: کلمبیا با پیروزی غیرقابل انتظار ۲ بر یک مقابل ایران در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۲ تایلند شگفتی آفرید.

نماینده آمریکای جنوبی که یک‌بار دیگر نشان داد تنها آماری که در فوتبال به حساب می‌آید، تعداد گل‌ها است، اکنون می‌تواند با این پیروزی در یک‌چهارم نهایی منتظر اوکراین باشد.

با این وجود ایران تیم برتر زمین بود و مالکیت یک طرفه توپ و موقعیت‌های گل را در دست داشت اما با دروازه‌بان با انگیزه‌ کلمبیا روبرو شد. برنامه بازی کلمبیا دفاع و ضد حمله بود و در نیمه دوم توانست نتیجه دلخواهش را کسب کند.

در حالی که ایران در موقعیت حمله قرار داشت، ارسال توپ بلند توسط دروازه‌بان کلمبیا «یفری دوکوئه» را در موقعیت تک به تک با نظری قرار داد و شماره ۴ کلمبیا توپ را در کنج دروازه ایران قرار داد. ایران که در بازی عقب افتاده بود، هنگامی شرایط را برای خود سخت‌تر دید که مصطفی طیبی با کارت قرمز مستقیم داور جریمه شد تا این فرصت به کلمبیا داده شود که اختلاف خود را با ایران افزایش دهد.

این فرصتی بود که آنها از دست ندادند و «آنگلوت کارو» گل دوم تیمش را به ثمر رساند. ایران تسلیم نتیجه نشد و یکی از گل‌های خورده را توسط شوت قدرتمند علی رهنما جبران کرد.

به هر حال کلمبیا بازی را به سود خود به پایان برد و یکی از بزرگترین شگفتی‌های تاریخ رقابت‌ها را رقم زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *