هرازنیوز:
حجت الاسلام ‘ غلامحسين محسني اژه اي ‘ پنجشنبه شب در مراسم بيست و چهارمين سالگرد شهادت سردار’ حسين بصير’ و 350شهيد شهرستان ‘ فريدونكنار ‘ افزود : گروهك پژاك عنوان و جايگاهي در كشور ندارد و آمريكا و كشورهاي غربي در قالب اين گروهك اقدامات خرابكارانه خود را انجام مي دهد.
وي با اشاره به اين كه اقدامات خرابكارانه آمريكا و همپيمانان غربي اش در كشور پيش از پيروزي انقلاب اسلامي با هدف متوقف كردن حركت انقلاب آغاز شده بود، گفت : اين اقدامات در قالب برنامه هاي جديد پس از پيروزي انقلاب اسلامي نيز ادامه يافت و همچنان تداوم دارد.
دادستان كل كشور تصريح كرد : دشمنان ايران اسلامي پس از پيروزي انقلاب اين تصور غلط را در ذهن خود مي پروراندند كه اين انقلاب دوام چنداني نخواهد داشت و در كنگره آمريكا نقشه پيشگيري از تثبيت نظام جمهوري اسلامي را مي كشيدند.
وي افزود : پيروزي انقلاب اسلامي در روز 22 بهمن سال 57 به رهبري امام خميني (ره ) و نيز راي قاطع ملت به جمهوري اسلامي معجزه بزرگ قرن بود و باعث شد تا نقشه شوم كنگره آمريكا و همه طاغوتيان جهان خنثي شود.
سخنگوي قوه قضاييه با اظهار اين كه آمريكا و همپيمانانش پس از پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون با بسيج همه امكانات عليه جمهوري اسلامي فقط قصد ضربه زدن به نظام را دارند،
گفت : در دهه هاي گذشته دشمن با پشتيباني از مهره هاي دست دوم و سوم خود در داخل كشور ، اقدامات تفرقه افكنانه اي را در برخي شهرها و روستاها و نيز نقاط مرزي طرح ريزي كرده بود.
وي اضافه كرد: قصد آنان از اين طراحي ها ، شعله وركردن درگيري ها و پخش شايعه ها در محيط هاي كوچكتر، ادعاهاي تقسيم حوزه جغرافيايي، درگيري هاي خياباني توسط مردم و تعميم آن در سطح وسيع تر در كل كشور بوده است.
دادستان كل كشور گفت: عوامل استكبار در خارج و عوامل خودفروخته داخل با تشكيل حزب هاي ضد انقلاب در سال هاي بعد ، اقدامات خود را باپشتباني غرب در كشور تقويت كردند كه نمونه تازه آن گروهك پژاك در غرب كشور است.
وي افزود : اعمال تحريم با زور و قلدري تمام از سوي آمريكا و غرب در سال هاي اخير برضد جمهوري اسلامي به عنوان اهرم فشار ديگري به كار گرفته شد و در اين راستا حتي دارايي هاي كشورمان را بلوكه كردند.
او ادامه داد : با همه اين اقدامات ، جنگ نا برابري را كه از پشتيباني بيشتر كشورهاي حامي آمريكا برخوردار بود، بر كشورمان تحميل شد و حتي هيچ يك از سازمان ها و نهادهاي بين المللي مدافع حقوق بشر نيز نه تنها در برابر آن اقدامي نكردند ، بلكه فقط سكوت داشتند.
محسني اژه اي گفت : با همه اين فشارها و اقدامات ، مردم ما با اعتقاد به اين كه خداوند متعال مقتدرتر از همه است و اسلام قوي تر از آمريكاست و با ايمان قلبي و ايستادگي ، بر همه مشكلات فائق آمدند.
وي افزود : دشمن حتي براي جلوگيري از توسعه برون مرزي انقلاب اسلامي و پيشرفت داخلي كشور ، برنامه اسلام شناسي، بسيج شناسي ، روحانيت شناسي،جهاد شناسي و كميته و سپاه شناسي را در دستور ضد ايراني خود قرار داد.
دادستان كل كشور گفت : ايجاد شبكه هاي راديويي و تلويزيوني فارسي زبان و سايت هاي غيراخلاقي اينترنتي نيز ديگر اقدام دشمن است كه مي خواهد از اين طريق نسل دوم و سوم انقلاب را كه شناخت دقيقي از انقلاب ندارند، گمراه كند.
وي افزود : دشمن با ايجاد جنگ رواني در صدد ايجاد چهره هاي جديد نفاق و ملتهب كردن و درگيري در كشور از جمله در سطوح مسوولان نظام ، مسوولان و مردم و ايجاد رخنه در وحدت كشور است.
سخنگوي قوه قضائيه گفت : دشمن حتي اكنون با سوء استفاده از برخي چهره هاي به ظاهر انقلابي و دوآتيشه انقلاب در قالب جريان انحرافي به دنبال پياده كردن اهداف شوم خود براي دامن زدن به ناامني ها در كشور است.
وي افزود : اسكتبار براي اين هدف خود، ترور افراد موثر و توانمند نظام و دانشمندان تاثيرگذار در پيشرفت ايران اسلامي را هدف گرفته و متاسفانه اين نقشه شوم را هر چند وقت توسط عوامل نفوذي خود عملي مي كند.
محسني اژه اي با تاكيد بر اين كه دشمنان ايران اسلامي براي فروپاشي نظام جمهوري اسلامي لحظه اي بيكار نيستند و با طرح و برنامه هاي جديد در سطح بين المللي آن را پيگيري مي كنند،گفت: موضوع ايران هراسي در سطح كشورهاي منطقه از جديدترين نوع اقدام استكبار عليه ايران است.
وي افزود : استكبار در نقشه هاي شوم خود قصد دارد مردم كشورهاي منطقه را از ايران بترساند و چهره نازيبايي از اسلام ارائه دهد و كشورهايي را كه با ايران همكاري دارند،تحت فشار بگذارد.
سخنگوي قوه قضائيه تصريح كرد: با همه اين جوسازي ها و فشارها ، انقلاب اسلامي در ايران شكل گرفت، توسعه پيدا كرد و حتي اكنون در آمريكا نفوذ يافت و الگويي براي كشورهاي اسلامي منطقه شده است.
محسني اژه اي با تاكيد بر اينكه جمهوري اسلامي ايران اكنون به ادعاي همه دوستان و دشمنان، يكي از پرنفوذترين ، مقتدرترين و مستقل ترين كشورهاي جهان است، تصريح كرد: امروز نگاه همه انقلابيون در كشورهاي ليبي، مصر، الجزاير و بحرين به انقلاب اسلامي ايران دوخته شده است.
وي اين موفقيت ها را نتيجه لطف خداوند، ايمان مردم ، پايداري، بصيريت ، ولايتمداري و اطاعت از ولي فقيه دانست و تاكيد كرد : تنها راه حفظ و ادامه موفقيت ها و شكست دشمنان حفظ بصيريت و آگاهي و ولايتمداري است.
منبع ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *