تیم فوتسال مراکش در تصادفی که نزدیک جام جهانی رخ داد 2 بازیکن اصلی خود را از دست داد و سرمربی این تیم نجات بازیکنان و خود را معجزه‌آسا دانست.

فارس، تیم ملی فوتسال مراکش برای اولین بار در جام جهانی تایلند حاضر شده است. این تیم در اولین دیدار خود در جام جهانی برابر پاناما که این تیم هم اولین حضور خود را تجربه می‌کند هر چند که در نیمه اول 3 بر یک پیش افتاده بود، اما در پایان با نتیجه 8 بر 3 شکست خورد. مراکش در دومین بازی خود عصر فردا و از ساعت 15:30 به مصاف ایران می‌رود.

سایت فیفا ضمن بیان خاطره‌ای از این تیم مصاحبه‌ای با سرمربی تیم ملی فوتسال مراکش انجام داد که در زیر می‌خوانید.

سایت فیفا در ابتدا به تصادف تیم ملی فوتسال مراکش در ماه سپتامبر و کشته شدن 2 بازیکن این تیم و آسیب‌دیدگی سرمربی آنها اشاره می‌کند و در ادامه می‌نویسد، هیچام دگیوگ، سرمربی تیم مراکش با صدایی لرزان داستان تراژدی را بیان می‌کند. او می‌گوید: تصادف در کار ما تاثیر گذاشت و تغییرات ایجاد شد.

سایت فیفا در ادامه حرکات مربی در جریان مصاحبه را ناشی از آسیب‌دیدگی در این تصادف دانست.

سرمربی مراکش درباره این تصادف خاطرنشان کرد: ما به مرگ خیلی نزدیک شده بودیم. نجات از این حادثه به معنای واقعی معجزه‌آسا بود. خدا را شکر که هم‌اکنون می‌توانیم راه برویم و ورزش کنیم. هیچ وقت فکر نمی‌کردم پس از این حادثه بتوانیم زندگی طبیعی خود را دنبال کنیم. ما در این حادثه 2 بازیکن اصلی خود را از دست دادیم.

سایت فیفا در ادامه به تاثیرات منفی این تصادف پرداخته و نوشت: شاید باخت مراکش برابر پاناما در اولین دیدار آن هم در صورتی که در نیمه اول به پیروزی رسیده بود به تاثیرات منفی این تصادف برگردد.

در ادامه دگیوگ درباره حضور در جام جهانی برای اولین بار تصریح کرد: باید به یاد داشته باشیم که شرکت در جام جهانی یک رویا برای هر بازیکن و مربی است. جام جهانی فرصتی است تا برابر بهترین تیم های دنیا قرار بگیریم و باعث رشد سطح و کیفیت تیم خود شویم.

سایت فیفا با اشاره به حضور دو قدرت برتر فوتسال یعنی اسپانیا و ایران در گروه دوم شانس مراکش را برای صعود سخت می‌داند.

سرمربی مراکش در این باره گفت: هواداران و مردم مراکش نسبت به سطح جام جهانی آگاه هستند. ما می‌خواهیم با تلاش خود فوتسال مراکش را در نقشه فوتسال جهان نمایان کنیم.

وی با اشاره به حضور هواداران مراکشی در تایلند یادآور شد: تماشاگران مراکش از نقاط مختلف به تایلند آمده‌اند و حمایت‌های لازم خود را از تیم ملی انجام می‌دهند. ما هم با روح مبارزه و قاطعیت آنها را ناامید نخواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *