تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج آمل، فصل جدید مسابقات دسته یک هندبال باشگاههای کشور را با یک پیروزی روحیه بخش خانگی آغاز کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دو تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج آمل و هیئت هندبال زنجان، از گروه یک این مسابقات عصر جمعه در سالن ورزشی پیامبراعظم (ص) آمل به مصاف هم رفتند، که در پایان تیم میزبان موفق شد، میهمان خود را با نتیجه 32 بر 19 با شکست بدرقه کند.

دراین دیدار شاگردان حسین حاجی در تیم آمل در هر دو نیمه مسابقه برتری عددی خود را بر میهمان زنجانی خود حفظ کردند و در پایان با اختلاف 13 گل برابر این تیم، برای دیگر تیم های گروه یک، خط و نشان کشیدند.

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج آمل در فصل جدید مسابقات دسته یک هندبال باشگاه های کشور، در گروه یک با تیم های فلاورجان اصفهان، صبای قم، هیئت هندبال زنجان، تفت یزد و کرمانشاه همگروه است.

استیل اذین شهرداری نوشهر را شکست داد

تیم فوتبال استیل آذین تهران در هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور، با نتیجه یک بر صفر شهرداری نوشهر را شکست داد.

تک گل این مسابقه که شامگاه جمعه در ورزشگاه شهدای نوشهر برگزار شد توسط مهرداد صلحی در دقیقه 72 به ثمر رسید.

در این مسابقه رضا میزانی، مجتبی میر مهدی، حامد شاهی و مهرداد صلحی از تیم استیل آذین و عباس کوزه گر، امیرحسین موسی زاده و رضا سلقانی از تیم شهرداری نوشهر از داور کارت زرد گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *