نشست مردم و مسئولين با حضور فرماندار آمل،بخشدار دابودشت و جمعي از روساي ادارات در روستاي زوارک بخش دابودشت شهرستان آمل برگزار شد.

يدالله اکبرزاده فرماندار آمل در ديدار مردمي در روستاي زوارک بخش دشت سر آمل  با اشاره به اينکه همت دولت‌مردان و حضور گستره مردم در تمام‌ عرصه‌ها مبني بر حمايت از منويات مقام معظم رهبري موجب خشم دشمنان و در راس آنها آمريکاي جهانخوار ‌شده است گفت:دشمنانان ما براي جلوگيري از پيشرفت کشور و نارضايتي مردم‌ تحريم‌ها را رقم زدند، اما به برکت وجود ‌مقام معظم رهبري، بصيرت و بيداري مردم و جوانان بار ديگر شاهد مذلت و خواري دشمنان هستيم.

فرماندار آمل  تصريح کرد: مسئولان در نظام مقدس جمهوري اسلامي با خداباوري‌، مردم‌داري و حرکت بر مدار حقيقت بايد خدمت به مردم را مهم‌ترين کار بداند و بر آن ببالند که خداوند توفيق خدمت را به آنان عنايت فرموده است.

اکبرزاده عنوان کرد: مسئولان در جامعه ايران اسلامي بايد بر محور منويات و سفارشات مقام معظم رهبري نسبت به خدمت بيشتر به مردم که در حقيقت ولي‌نعمت انقلاب اسلام هستند، برنامه‌ريزي کنند.

وي با اشاره به جايگاه و نقش دهياران در روستاها اظهار داشت: توسعه روستاها مستلزم تعامل و هماهنگي تنگاتنگ و متقابل دهياران و مسئولان ادارات شهرستان و بخش است.

وي افزود: نياز است دهياران شناخت و احاطه کاملي بر مسائل و مشکلات و توانمندي هاي روستاي خود داشته باشند و در زمينه برنامه هاي توسعه روستايي، مشاوري کارآمد براي دستگاه هاي اجرايي باشند و انتظار مي رود که اين مهم در بخش مرکزي ديواندره مورد توجه جدي تري قرار گيرد.

فرماندار آمل  يادآور شد: دولت با عزمي راسخ سعي دارد به روند عمران و توسعه مناطق روستايي شتابي بيشتر ببخشد و دهياران و شوراهاي اسلامي روستا بايد در اين راه يار و ياور دولت باشند.

وي با اشاره به اينکه روستاي زوارک همجوار منطقه گردشگري بيلران است بيان داشت : باتوجه به مناطق گردشگري وداشتن طبيعت خدادادي اهاي روستا ميتوانند باهمکاري مسئولين در جذب مسافر وگردشگر همکاري داشته باشند

فرماندار آمل در خصوص گازرساني به روستاهاي شهرستان آمل اذهان داشت خوشبختانه با پيگيريهاي نماينده و مديران استاني تا پايان سال مالي 92 کليه روستائيان شهرستان از نعمت گاز برخوردارخواهندشد .

وي همچنين در خصوص تقويت ولتاژ برق ، تسريع در طرح هادي ، احداث خانه بهداشت ، لايروبي انهار و رسيدگي به مشکلات روستائيان در بخش کشاورزي دستورات لازم را صادرکردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *