مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل از برگزاری همایش 200 نفره خودکفایی در کمیته امداد این شهرستان برای آموزش و هدایت شغلی مددجویان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، رمضان علیپور مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان بیان داشت: همایش خودکفایی مددجویان متقاضی کار در سال 91 که می‌خواهند با وام خوداشتغالی به حرفه‌ای مشغول شوند برگزار شد.
وی با اعلام اینکه در این همایش از مشاوران و اساتید برتر و مجرب دانشگاه‌ها بهره‌گیری شده است، افزود: با برگزاری کلاس‌های مشاوره هدایت شغلی در رابطه با کارآفرینی، اشتغال، نحوه انتخاب شغل مناسب، شرایط هر منطقه و تناسب شغلی در آن، ظرفیت مناطق شهری در پذیرش شغل، نیازسنجی و برآورد نیاز عمومی، سرمایه‌گذاری و شرایط تحقیق برای پایداری در حرفه سعی داریم تا با آموزش‌های لازم افراد را به مشاغل مطلوب و پایدار هدایت کنیم.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با اعلام اینکه این همایش به صورت عمومی در بین متقاضیان بانوان و آقایان صنف مختلف انجام شده است، ابراز داشت: متقاضیان مددجوی کمیته امداد این شهرستان در گام بعدی با مشاوره‌های اختصاصی و انفرادی در مورد مشاغل آینده خود با کارشناسان خبره کار و اشتغال مشورت می‌گیرند.
به گفته علیپور، این همایش با همکاری واحد خودکفائی این نهاد به مدت یک روز برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *